اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش فضای کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری به 29 هزار مترمربع

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از افزایش فضای کتابخانه‌های استان از 24 هزار مترمربع به 29 هزار مترمربع خبر داد.

افزایش فضای کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری به 29 هزار مترمربع

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه عمومی سفیددشت، اظهار کرد: مساعدت و همکاری اعضای انجمن گام مثبتی در راستای توسعه و بهبود خدمات کمی و کیفی کتابخانه‌ها خواهد بود.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تعداد کتابخانه‌های عمومی استان طی یک سال گذشته از 35 باب به 40 کتابخانه افزایش یافته است.

صادقی خاطرنشان کرد: این کتابخانه‌ها از طریق اخذ حق انتفاع افزایش یافته و بدون استفاده از اعتبارات دولتی تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری از افزایش فضای کتابخانه‌های استان از 24 هزار مترمربع به 29 هزار مترمربع خبر داد و گفت: تا پایان امسال نیز دو کتابخانه نهادی دیگر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در اعتلای فرهنگ جامعه، گفت: طی یک سال گذشته تحول و پویایی بیشتری را در کتابخانه شاهد بوده‌ایم و ارائه تجهیزات لازم و مورد نیاز مراجعین در کتابخانه‌ها، فضا و بستر لازم را برای اعضا و جذب کتابخوانی‌ها به کتابخانه فراهم کرده است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول