اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان خبر داد

وجود 37 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی ماهنشان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان گفت: 37 هزار و 586 نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان موجود است.

وجود 37 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی ماهنشان

سبحان عجملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی ماهنشان اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ماهنشان برگزار می‌کند.

وی به برگزاری مسابقات مختلف مکتوب و آنلاین در سطح کتابخانه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال خوبی از این مسابقات دارند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه سه کتابخانه عمومی در سطح شهرستان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: از این تعداد دو کتابخانه شهری و یک کتابخانه نیز کتاب‌رسان سیار روستایی است.

* وجود 4 هزار و 69 عنوان کتاب در کتابخانه سیار ماهنشان

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه 4 هزار و 69 عنوان کتاب در کتابخانه سیار ماهنشان وجود دارد، افزود: 4 هزار و 581 نسخه کتاب نیز در این کتابخانه برای علاقه‌مندان موجود است.

عجملو با بیان اینکه دو کتابخانه شهری شهرستان ماهنشان در شهر «دندی» قرار دارد، گفت: 12 هزار و 105 جلد عنوان کتاب در این کتابخانه‌ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: همچنین 15 هزار و 44 نسخه کتاب نیز در این کتابخانه‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه در کتابخانه «شهید رجایی» شهرستان 13 هزار و 67 عنوان کتاب موجود است، تصریح کرد: تعداد نسخه‌های موجود در این کتابخانه نیز 17 هزار و 564 نسخه کتاب است.

* وجود 30 هزار و 141 عنوان کتاب در کتابخانه‌های عمومی ماهنشان

این مسئول فرهنگی به تعداد کل کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان اشاره کرد و اظهار داشت: 30 هزار و 141 عنوان کتاب در این کتابخانه‌ها موجود است.

عجملو ادامه داد: همچنین 37 هزار و 586 نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت کتابخانه‌های عمومی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه است، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی برنامه‌های متنوعی برای جذب اقشار مختلف جامعه به سمت کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: همچنین نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان، دانشجویان، روستاییان، مددجویان و اقشار مختلف جامعه در طول سال برنامه‌های مختلف مرتبط با این قشر را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول