اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی استان بوشهر:

دوره آموزشی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر برگزار شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: دوره آموزشی بازرسان به منظور افزایش دانش تخصصی نیروهای طرح تشدید برگزار شد.

دوره آموزشی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده ظهر امروز در حاشیه برگزاری این دوره افزود: این دوره آموزشی با عنوان آشنایی با تخلفات احتمالی در صنوف مختلف نظیر خواربار و لبنیات، طلا و جواهر، البسه و پوشاک و غیره به مدت 6 ساعت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزش 6 ساعته بیش از 40 نفر بازرس شرکت کرده و با موضوعات مختلف آشنا شدند.

محمدزاده اشاره داشت: در این دوره مباحثی همچون تشکیل پرونده‌های تخلفات صنفی با رعایت جزئیات، الزام صدور صورتحساب برای خریداران، رعایت قیمت‌های مندرج بر کالا و خدمات، ارائه فاکتور خرید و نیز نحوه برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف مطرح شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، اعلام کرد:‌ دوره‌های آموزشی برای ادارات صنعت، معدن و تجارت تمام شهرستان‌‎ها در دست پیگیری است تا با هماهنگی بیشتر و افزایش دایره آگاهی بازرسان ضمن با ثبات کردن روند نظارت و بازرسی، هدف‌های تببین شده که شامل ایجاد آرامش بر بازار، جلب رضایت شهروندان، جلوگیری از ایجاد فضای مساعد برای متخلفین و برخورد قاطع با سوداگرانی که قصد تخلف و اجحاف به مردم و خریداران دارند، محقق شود.

انتهای پیام/66006/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول