اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌مدیر کل ‌دفتر بازرسی استانداری گلستان‌ برکنار شد

مدیر کل سابق دفتر ‌بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان طی نامه‎ای از تمامی همکاران پیشین خود در استانداری گلستان خداحافظی کرد.

‌‌مدیر کل ‌دفتر بازرسی استانداری گلستان‌ برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد علی نوبخت در این نامه با تاکید بر اهمیت جایگاه خدمت‎رسانی در نظام جمهوری اسلامی گفت: نزدیک به چهار سال از واگذاری امانت الهی و کارگزاری مردم در حکومت اسلامی به این بنده کوچک خدا گذشت، از امام(ره) و شهداء و رهبر فرزانه‎ام آموختم که تا پای جان به دین و آئین‎مان پایبند باشم.

رضایت مردم مستضعف را بر خواص مقدم داشتم

وی خاطرنشان کرد: آموختم که هیچ‎گاه سنگر دفاع از حقوق مردم دیارمان را خالی نکنم، خدمت را عبادت بدانم، بایستم و مجاهدت کنم و پرچم خدمات را با هیچ بهانه‎ای بر زمین نگذارم و سختی و ناملایمات راه، خللی در اراده خدمتگزاری‎ام وارد نسازد.

نوبخت ادامه داد: خدایا، تو شاهد باش در طول چهار سال آنچه در توان داشتم در راه خدمت‎رسانی شایسته به مردمان خوب، نجیب و صبور گلستان در طبق اخلاص نهادم و همواره رضایت توده مردم مستضعف شهر و روستا را بر رضایت خواص مقدم داشتم و لذا با اعتقادی راسخ‎تر به نظام جمهوری اسلامی براساس وظیفه دینی و انقلابی در هر سنگری انجام وظیفه می‎نمایم.

با توجه به پایان ماموریت نوبخت، فعلا «سید ناصر باقری رامیانی» که چندی قبل به عنوان معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی این دفتر منصوب شده بود، تا تعیین مدیر کل این بخش این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت.

محمدعلی نوبخت فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت از مدیران ارزشی دولت دهم بود که در استان گلستان وی به عنوان مدیر ارزشی و قاطعیت در پیگیری مطالبات مردمی و مقابله با فاسد شناخته شده بود.

وی تنها مدیر گلستانی بود که پس از مذاکره تلفنی رئیس جمهوری ایران با رئیس جمهور آمریکا موضع‌گیری کرد و نظر صریح خود را به عنوان فرزند شهید اعلام کرد و گفت: ما هرگز دستاوردهای بزرگ انقلاب را با یک ژست و یک تلفن معامله نمی‎کنیم.

فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اعلام کرد: دوستان، انقلابی باشید و در هفته دفاع مقدس حرمت خون شهدا را حفظ کنیم، حواسمان باشد آمریکا جنایتکار و شیطان بزرگ است.

نوبخت اظهار داشت: تا آخرین قطره خون در مقابل آمریکا و مزدوران خارجی و داخلی می‎ایستیم.

ما هرگز دستاوردهای بزرگ انقلاب را با یک ژست و یک تلفن معامله نمی‎کنیم

وی تصریح کرد: ما هرگز دستاوردهای بزرگ و مهمی که در طی 33 ساله انقلاب با مقاومت و سختی و رنج و اهدای خون 100 هزار شهید همراه بود را با یک ژست و یک تلفن معامله نمی‎کنیم.

فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت اذعان داشت: انقلابی می‎مانیم و به آمریکا و به همه مزودران داخلی و خارجی اعلام می‎کنم که اسلحه شهدا را پایین نمی‎گذاریم.

در ذهن تاریخی ملت جنایت‎های آمریکا باقی می‎ماند

نوبخت تاکید کرد: اوباما و آمریکا بداند ملت ایران هرگز خیانت‎های آمریکا را فراموش نمی‎کند و در ذهن تاریخی ملت جنایت‎های آمریکا باقی می‎ماند.

وی با بیان اینکه ما فرزندان شهدا به آرمان‎ها امام و شهدا پشت نخواهیم کرد، افزود: ما یادگاران هشت سال دفاع مقدس تبعیت بی‎چون و چرا از رهبری سرلوحه کارهایمان است برای همین آمریکا بداند مقام معظم رهبری انقلابی است و ما همه سرباز او هستیم و در تحقق منویات ایشان خون خود را خواهیم داد.

ما به دنبال انقلاب ناب‎محمدی و دولت اسلامی هستیم

فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت گفت: ما به دنبال انقلاب ناب‎محمدی و دولت اسلامی هستیم و جملات امام و رهبری را در خصوص آمریکا فراموش نمی‎کنیم و مبنای عمیق نظری امام راحل در تقابل با شیطان بزرگ نهادن را فراموش نمی‎کنیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: دوستان، انقلابی باشید و در هفته دفاع مقدس حرمت خون شهدا را حفظ کنیم، حواسمان باشد آمریکا جنایتکار و شیطان بزرگ است.

گفتنی است امروز روابط عمومی استانداری گلستان اعلام کرد طی مراسمی سید ناصر باقری‎رامیانی به‌عنوان سرپرست اداره کل بازرسی استانداری گلستان معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در مراسم معارفه سرپرست بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: بازرسی یکی از مهمترین ارکان استانداری است که می‎تواند بستر خدمت صادقانه از ناحیه مدیران را با نظارت، هدایت و حمایت سرعت ببخشد و پیوند مردم و مسئولان را تسهیل کند.

علی‎اصغر جباری اظهار داشت: مهمترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی است که البته در کنار دو مولفه دیگر یعنی منابع مالی و منابع برنامه‎ریزی تاثیر شگرفی خواهد داشت.

وی اذعان داشت: به هر میزان بین این سه مولفه تعادل معنی‌داری وجود داشته باشد می‎توان به توسعه پایدار و متوازن امیدوار بود.

جباری تغییر در سیستم را یک امر طبیعی و بدیعی دانست و افزود: مهم این است که هم آماده تغییر باشیم و هم تا لحظه آخر از تلاش برای خدمت مضایقه نکنیم چرا که ما مأموریت چندگانه در قبال خدا و خون شهدا داریم و لحظات و دقایقمان را باید پاسخگو باشیم.

لازم به ذکر است از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یازدهم و فعالیت حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان 12 تغییر مدیریتی در سطح استان شامل چهار مدیرکل استانی و هشت ابلاغ مسئولیت در سطح مجموعه استانداری گلستان صورت گرفته است.

تغییر مدیران اطلاعات استان، تغییر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، انتصاب سید رمضان حسینی به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، علی مرگدری به سمت سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان، سید علیرضا میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و محمدتقی بسطامی به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، علی‎اصغر طهماسبی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و سید ناصر باقری‎رامیانی به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان از جمله این انتصابات طی چند روز گذشته در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/83002/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول