اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

تداوم بازرسی از عمده‌فروشی‌های گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تداوم نظارت و بازرسی از واحدهای تهیه و نگه‌داری و عرضه کالا در بخش‌های عمده‌فروشی‌های استان خبر داد.

تداوم بازرسی از عمده‌فروشی‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی صبح امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اجرای طرح نظارتی در گیلان، اظهار کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای تهیه و نگه‌داری و عرضه کالا در بخش‌های عمده فروشی‌ها در گیلان ادامه دارد.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت بر مراکز عرضه کالا و خدمات و برخورد قانونی با متخلفان، تصریح کرد: گروه‌های بازرسی متشکل از بازرسان اصناف در بخش خرده فروشی و بازرسان و کارشناسان صنعت، معدن و تجارت در بخش عمده فروشی و انبارها با حضور نماینده تعزیرات حکومتی بازدید و نظارت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خاطرنشان کرد: در این راستا یک مرکز پخش مواد غذایی به اتهام اعلام نکردن موجودی کالا شناسایی شد.

وی جریمه تخلف این مرکز پخش مواد غذایی را 416 میلیون و 550 هزار ریال ذکر کرد و افزود: این مرکز پخش مواد غذایی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

این مسئول برخورد با احتکار را از جمله قوانین تعزیرات حکومتی عنوان کرد و یادآور شد: برخورد با عرضه خارج از شبکه نیز از قوانین تعزیرات حکومتی است.

وی درباره برخورد تعزیرات حکومتی در زمینه اعلام نکردن موجودی کالا، متذکر شد: این امر به معنای اعلام و اظهار نکردن صحیح واحدهای عمده فروشی نسبت به مقدار موجودی کالای دارای نرخ رسمی که ضرورت اعلام آن توسط دولت تعیین می‌شود، است که با واحد متخلف برخورد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول