اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

اجرای قانون مبنای فعالیت‌های مدیریت شهری در زاهدان باشد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرداری در مدیریت شهری قانون را مبنا قرار داده و با اقتدار کامل عمل کند زیرا با رعایت قانون کسی معترض نخواهد بود.

اجرای قانون مبنای فعالیت‌های مدیریت شهری در زاهدان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی اوسط‌هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار زاهدان با حضور جمعی از مسئولان و امام جمعه اهل سنت زاهدان در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید نخستین ویژگی شورای شهر و شهرداری مردم داری و مردم محوری باشد که این امر با مشارکت جویی محقق می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید در مردم میل به مشارکت جویی را تقویت کرده و در پیشبرد اهداف شهری از پیشنهادات آنها استفاده کنیم.

این مسئول بر تعامل با مردم و کم کردن فاصله اعضای شورای شهر و شهرداری با مردم تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در پیشبرد امور یک مولفه مهم است که اگر به کار گرفته نشود سبب تضعیف عملکرد شورای شهر خواهد شد.

وی گفت: فاصله سازمان‌ و نهادها با شوراهای روستا، بخش و شهرستان کم شود تا فرصت‌های ارزشمند از دست نرود.

هاشمی ابراز داشت: شهر یک اثر هنری بزرگ است که آفرینندگان آن خود مردم هستند که شکل دهی و هندسه شهر را می‌سازند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مردم عوارض شهرداری پرداخت می‌کنند و داشتن شهری زیبا با مبلمانی مناسب و امکانات مناسب شهری حق واقعی آنها است.

شورای شهر و شهرداری با مشارکت مردم  گرد و غبار شهر زاهدان را بزدایند

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون گرد و غبار شهر زاهدان را فرا گرفته که این همت و اراده اعضای شورای شهر و شهرداری را می‌طلبد تا با نگاه یکنواخت به تمام مناطق شهری، این گرد و غبار را از چهره شهر بزدایند.

وی گفت: نباید یک نقطه از شهر بسیار خوب و نقطه‌ای دیگر بسیار تکان دهنده باشد بلکه باید نگاه برابر به تمام مناطق شهری را در خود به وجود آورده و توسعه شهری را در تمام مناطق رقم بزنیم.

اوسط‌هاشمی ابراز داشت: بی توجهی و یا عبور از کنار دغدغه‌ها و دردهای مردم، خارج شدن از مدار انسانیت است، مراقب باشید حقوق مردم را کوچک و ضعیف نشمارید.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مدیریت شهری قانون را مبنا قرار داده و با اقتدار کامل عمل کنید، زیرا با اجرای قانون معترضی پیدا نخواهید کرد.

این مسئول با تاکید بر الگو سازی در زمینه مدیریت شهری و مبلمان شهری، متذکر شد: مرکز استان باید برای شهرستان‌ الگو باشد.

در پایان مراسم از زحمات اسماعیل حسین زهی شهردار سابق زاهدان تقدیر و سید مسلم سیدالحسینی به عنوان شهردار جدید زاهدان معرفی شد.

انتهای پیام/75004/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول