اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر محلات خبر داد

تشکیل 6 کارگروه تخصصی در شورای شهر محلات

عضو شورای اسلامی شهر محلات از تشکیل 6 کارگروه تخصصی در شورای اسلامی این شهر خبر داد.

تشکیل 6 کارگروه تخصصی در شورای شهر محلات

قاسم رئیس‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به پیشنهاد اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر محلات و به منظور پیگیری تخصصی‌تر امور شهری، تشکیل کارگروه‌های حفظ باغات و توسعه فضای سبز، تعیین حقوق شهروندی، عمران ـ توسعه و شهرسازی و اقتصاد و رفاه، فرهنگی ـ اجتماعی، مشاوران جوان و کارگروه بهداشت و درمان در دستور کار شورا قرار گرفت و با موافقت اکثریت اعضا همراه شد.

وی ادامه داد: در این راستا نخستین جلسه کارگروه بهداشت و درمان با حضور 20 نفر از پزشکان و کارشناسان این حوزه برگزار شد که طی آن مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر محلات ادامه داد: در این کارگروه مباحثی چون کمبود پزشک عمومی در بخش اورژانس، بدهی 10 میلیارد ریالی شبکه بهداشت و درمان، مشکلات پرداختی به پزشکان، عدم رضایت مردم از ارائه خدمات درمانی در سطح شهر و عدم اعتماد مردم به بخش بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته وی، حفظ پزشکان متخصص به صورت طولانی مدت، آسیب‌‌شناسی سریع مشکلات بخش درمان و راه‌اندازی بنیاد سلامت از راهکارهای پیشنهاد شده به منظور حل مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان در کمیته بهداشت و درمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول