اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک گام به سوی تحقق شورایاری‌ها

اعضای شورای شهر اصفهان با اعضای شورای شهر تهران دیدار کردند

عضو شورای شهر اصفهان از دیدار 11 نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با اعضای شورای شهر تهران به منظور تبادل تجربیات خبر داد.

اعضای شورای شهر اصفهان با اعضای شورای شهر تهران دیدار کردند

محمدرضا فلاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار با فارس در اصفهان پیرامون آخرین اخبار از سفر اعضای شورای شهر اصفهان به تهران اظهار کرد: 11 نفر از اعضای شورای شهر اصفهان به منظور تبادل و انتقال تجربیات به تهران سفر و با جمعی از اعضای شورای شهر تهران دیدار کردند.

وی بیان کرد: در این دیدار اعضای کمیسیون بهداشت و کمیته شورایاری‌ اصفهان در راستای تحقق شورا‌یاری‌ها در این کلانشهر به تهران سفر کردند.

عضو شورای شهر اصفهان تاکید کرد: همواره عملیاتی شدن موضوع شورا‌یاری‌ها به عنوان یکی از اولویت‌های شورای دوره چهارم اصفهان بوده است، چرا که تحقق این موضوع زمینه‌های توزیع خدمات و امکانات در محله‌های محروم شهر را فراهم می‌کند.

وی افزود: امیدواریم با سفر جمعی از اعضای کمیته شورایاری‌ها به تهران و انجام جلسه‌ای مشترک با اعضای شورای شهر تهران گام‌های موثرتری در راستای تحقق شورایاری‌ها برداشته شود.

فلاح تصریح کرد: رضا امینی، غلامحسین صادقیان، احمد شریعتی، اصغر آذربایجانی، وحید فولادگر، احمد جبل عاملی، علیرضا نصر، عدنان زادهوش، رسول جهانگیری و کریم داودی از جمله اعضای شورای شهر اصفهان هستند که به منظور بررسی نقاط  قوت و ضعف طرح شورایاری‌ها با اعضای کمیسیون فرهنگی و برخی از اعضای شورای شهر تهران دیدار کردند.

وی یادآور شد: شهری که می‌خواهد زنده و پویا باشد، باید با دیگر شهرها و استان‌ها ارتباطی تنگاتنگ داشته باشد و به تبادل و انتقال تجربیات در زمینه‌های مختلف بپردازد.

انتهای پیام/63001/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول