اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خورموج:

شورای شهر به‌ دنبال تحقق مطالبات بحق مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: در طول خدمت شورای جدید تمام تلاشمان این است که مطالبات بحق و شایسته مردم را برآورده کنیم.

شورای شهر به‌ دنبال تحقق مطالبات بحق مردم است

غلامحسین تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خورموج اظهار داشت: چنانچه 100 درصد آنچه که ما می‌خواهیم تحقق پیدا نمی‌کند اما تلاش می‌کنیم حداقل بخش مهمی از آن را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پیمودن مسیر توسعه در همه زمینه‌ها مرهون تلاش‌های بی‌وقفه نهادها از جمله شوراهاست.

تیموری با اشاره به تجزیه شهرستان دشتی یادآور شد: مردم آزاداندیش دشتی و مردم خورموج، فرهنگیان، فرهیختگان، بزرگان شهرستان، بسیجیان خطیب توانمند این شهرستان در انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

رئیس شورای شهر خورموج افزود: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شهرستان در انتخابات اخیر برگ زرینی در تاریخ شهرستان دشتی ورق زدند.

تیموری با اشاره به زلزله 6.1 دهم ریشتری شهرستان دشتی گفت: اگر همدلی مردم، مسئولان، نهادهای امنیتی، بسیج، سپاه، امام جمعه و فرماندار نبود هیچ وقت بحران زلزله شنبه به خوبی مدیریت نمی‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج خاطرنشان کرد: انتخاب شیخیانی به عنوان شهردار اتفاق مبارکی بود چراکه ایشان پیشنهادات دیگری از جمله جم، عسلویه، نخل تقی، بیدخون، دیر، گناوه داشتند اما شهر خود را انتخاب کردند.

تیموری یکی از شاخصه‌های شهردار جدید خورموج را ارتباط حسنه با مسئولان شهرستان و استان عنوان کرد و گفت: این شهردار سالیان سال در شهرداری خورموج در تمام رده‌های مسئولیتی خدمت کرده است.

وی انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر را انتخابی میمون و مبارکی ذکر کرد و گفت: این اتفاق مهم در نخستین روز انتخاب هیئت رئیسه شورا با رأی اکثریت قاطع اعضا صورت گرفت.

تیموری ادامه داد: شهردار جدید خورموج در مدت کوتاه خدمت، درخشش چشمگیری در شهر داشته‌اند و ما هم گام به گام با مشورت و با هماهنگی برای عمران و آبادی شهرمان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/66001/30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول