اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ملایر:

مهمترین کار شورای شهر ملایر تدوین برنامه پنج ساله آینده است

رئیس شورای شهر ملایر مهمترین کار شورای شهر ملایر را تدوین برنامه پنج ساله آینده دانست.

مهمترین کار شورای شهر ملایر تدوین برنامه پنج ساله آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدرضا تیموری صبح امروز در مراسم معارفه شهردار ملایر با بیان خدمات دوره گذشته شورای اسلامی شهر ملایر اظهار داشت: این خدمات در دوره‌های گذشته که باعث پویایی ملایر در زمینه‌های مختلف شده است، جای تقدیر دارد.

وی این خدمات را در حوزه‌های مختلف شهری منشاء پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیر برشمرد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ملایر نیز در ادامه کار دوره‌های گذشته با برنامه‌ریزی به دنبال رفع مشکلات است.

رئیس شورای شهر ملایر با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله جدید برای شهر ملایر ابراز داشت، تدوین این برنامه اولویت اول کار شورای جدید است که تا پایان سال جاری تدوین و برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی ابراز داشت: در حال حاضر تعداد 10 کمیسیون در شورای اسلامی شهر ملایر تشکیل شده که هر کدام بنا بر انجام وظیفه لوایح و کارهای مربوطه را بررسی و برای تصویب طرح‌های جدید برنامه کارشناسی ارائه می‌دهند.

تیموری در ادامه یکی از مهمترین کارهای در دست اولویت شورای اسلامی شهر ملایر را نگاه به مناطق حاشیه شهر و اجرای عدالت در این مناطق برشمرد و افزود: توزیع مناسب امکانات در همه مناطق شهر با یک نگاه می‌تواند، ملایر را به پویایی بیشتر برسانند.

وی تعامل و همکاری با ادارات و نهادها، تکریم ارباب رجوع، رونق بخشی به صنعت و ساخت و ساز و مبلمان شهری، رفع مشکلات سد معبر، تعریض خیابان‌های اصلی شهر و ... را از برنامه‌های در دست کار شورای اسلامی ملایر برشمرد.

رئیس شورای شهر ملایر با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاران در شهر ملایر باعث پویایی بیشتر این شهر می‌شود گفت: در این زمینه نیز با تشویق انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران به دنبال درآمدزایی بیشتر در ملایر هستیم.

معاون عمرانی استانداری همدان نیز وظیفه شوراهای اسلامی را خدمت‌رسانی به مردم برشمرد و گفت: شهرداری به عنوان یکی از نهادهای پر مراجعه در کشور محسوب می‌شود که باید با صبر و حوصله به مردم پاسخگو باشد.

خسرو سامری با برشمردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملایر در بخش‌های مختلف اظهار داشت: ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های درآمدزا در راستای خدمات‌رسانی به مردم باید از اولویت‌های کاری شهرداری باشد.

وی ایجاد طرح جامع ترافیک و احداث تقاطع غیرهمسطح را دو نیاز اساسی شهر ملایر برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه نیز شهرداری و شورای اسلامی شهر با برنامه‌ریزی کارشناسی نسبت به این امر اقدام کند.

معاون عمرانی استانداری همدان ابراز داشت: برنامه باید بلندمدت باشد و در آینده نیز ادامه پیدا کند تا رضایتمندی بیشتر مردم را به همراه داشته باشد.

وی بر ایجاد پارک در ورودی‌های شهر ملایر با امکانات رفاهی مناسب و ساخت مهمانسراهای استاندارد تاکید کرد و عنوان داشت: هر چه بیشتر به زیبایی و استانداردسازی شهر بپردازیم، جذب مسافرین و گردشگران بیشتری را خواهیم داشت.

سامری وجود راه آهن ملایر را یکی دیگر از ظرفیت‌های ملایر برای پیشرفت برشمرد و گفت: با مدیریت درست می‌توان شهری پیشرفته داشت که در این زمینه خدمات و سوابق شهردار ملایر نشان از این دارد که ملایر آینده درخشان‌تری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 62 نقطه شهر ملایر توانمندسازی شده است، اظهار داشت: مابقی مناطق شهر ملایر از جمله مناطق حاشیه‌نشین نیز باید به همین روند پیش برود

معاون عمرانی استانداری همدان بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهرها نیز تاکید و خاطرنشان کرد: توجه به بافت فرسوده و اعطای امکانات بیشتر برای ساخت و سازهای جدید به مردم در احیای بافت فرسوده نیز باید مدنظر شهرداری و شورای اسلامی شهر باشد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول