اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم مطرح کرد

ایجاد تعامل مطلوب بین شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری

فرماندار قم با بیان اینکه وجود تعامل بین ارگا‌ن‌ها جزء الزامات یک شهر است، گفت: به علت توجه به این رویکرد تعامل بسیاری خوبی بین مجموعه‌های اداری استان، شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری وجود دارد.

ایجاد تعامل مطلوب بین شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه هماهنگی ارگا‌ن‌های استان برای استفاده از ظرفیت مرکز سامانه نظارت و مدیریت تصویری ترافیک شهرداری قم گفت: از زحماتی که سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری در خصوص پایش تصویری و نظارت‌های بهینه برای کنترل بهتر ترافیک در سطح شهر انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهداف این جلسه گفت: طرح هماهنگی بین ارگان‌های استان در سامانه نظارت و مدیریت تصویری ترافیک شهرداری قم کار بسیار خوب و کاملی است که در شهرداری شکل می‌گیرد و امیدوارم به خوبی اجرایی شود.

فرماندار قم با بیان اینکه وجود تعامل بین ارگانهای شهر جزء الزامات است، عنوان کرد: به علت توجه به این رویکرد تعامل بسیار خوبی بین مجموعه‌های اداری استان، شهرداری، فرمانداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح قابلیت اجرایی شدن را دارد، گفت: اجرای این طرح به یک همفکری و هم افزایی نیاز دارد و قوانین و مقررات باید به گونه‌ای مدیریت شوند که این هماهنگی حفظ شود.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد هر سازمانی قوانین خود را مورد توجه قرار دهد مطمئنا مشکلات متعددی به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به کامل بودن طرح عنوان کرد: فرمانداری آمادگی کامل را برای همکاری با این طرح دارد.

فرماندار قم با شاره به اینکه خیلی مواقع با یک همفکری نتایج خوب مضاعف می‌شوند، ادامه داد: می‌توان با یک همفکری خوب همه‌ی دستگاه‌ها را هماهنگ کنیم.

این مسئول اذعان داشت: جزئیات طرح باید مشخص شود و وظیفه و نوع همکاری همه‌ی دستگاه‌های مرتبط با طرح لحاظ گردد.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه خداوند می‌فرماید که اگر یک نفر را نجات دهید گویی که همه‌ی مردم را نجات داده‌اید، عنوان کرد: اگر تمام این همکاری‌ها فقط از یک مرگ جلوگیری کند ارزش اجرایی شدن را دارد.

انتهای پیام/2258/ن/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول