اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

سوغات حقوق بشر غرب تحقیر ملت‌هاست

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: سوغات حقوق بشر غرب که مدام از آن دم زده و بر آن تاکید می‌کند جز تحقیر ملت‌ها و به ذلت نشاندن آنها چیز دیگری نیست.

سوغات حقوق بشر غرب تحقیر ملت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر، جمهوری اسلامی ایران را ناقض این حقوق می‌دانند در حالی که ماهیت اسلامی و ارزشی این نظام ثابت کرده که همه این تحرکات و صادر کردن قطعنامه‌ها جز خشم و غضب آنها از اجرای صحیح حقوق بشر بر معیار حق و حقیقت در ایران نتیجه‌ای نداشته است.

وی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بزرگترین ناقضان حقوق بشر توصیف کرد و افزود: آمریکایی که چنگال‌هایش به خون هزاران انسان بیگناه آغشته شده و رژیم جعلی صهیونیستی که ماهیت و ریشه‌های آن با فساد و تباهی بنیان نهاده شده جز سردمداران پایمالی حقوق بشر و حاکمیت ملی کشورها هستند که با رفتارهای فزون‌طلبانه سعی می‌کنند خود را به اصطلاح حامی حقوق بشر نشان دهند.

قیاسی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این عرصه آنچه که خنده‌آور به نظر می‌رسد قطعنامه اخیر سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران در پایمال کردن حقوق اولیه انسان‌ها است؛ در حالی که آنها خودشان هم به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حامی و صیانت‌کننده از این حقوق حتی برای زندانیان سیاسی خودش است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این اوضاع و احوال که غرب به دنبال سیاه‌نمایی و نشان دادن برخی از رفتارهای ظالمانه خود است همه بشریت به ماهیت پلید این رژیم پی بردند و به خوبی می‌دانند که جنایت‌های آمریکا حتی در زندان‌های این کشور و همچنین برخی از وابستگان آن غیر قابل توصیف و بیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، دانشجویان را مدافعان اصلی اسلام و دستاوردهای انقلاب توصیف کرد و ادامه داد: در روز 16 آذر دشمنان این کشور از دستیابی به جایگاه‌های علمی و توسعه و پیشرفت عظیم ایران مأیوس شدند و فهمیدند که جوانان این کشور در سنگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیدار و آگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار اضافه کرد: دانشجویان ما همواره در مقابله با فزون‌خواهی استکبار و استعمار ایستادگی کردند و به یقین جنبش دانشجویی ایران از شاخصه‌هایی همچون استکبارستیزی، عدالت‌خواهی، انقلابی بودن و ارزشی بودن بهره برده است.

قیاسی دیگر شاخصه این جنبش را تابع ولایت بودن و خط‌شکن در تمام صحنه‌های علمی و اعتقادی توصیف کرد و یادآور شد: دشمنان از پیشرفت‌های علمی این کشور سخت نگران و مأیوس هستند چرا که می‌دانند در سه دهه گذشته جوانان این کشور به دستاوردهای عظیم و بی‌نظیری دست یافتند که از شمار خارج است.

وی 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز گرامی داشت و گفت: فرهنگ ما امروز با وجود هجمه‌های نظام‌های استکباری فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی و دینی است که بالندگی آن را به خوبی شاهد و ناظر هستیم.

قیاسی در پایان افزود: تشکیل این شورا در سه دهه اخیر نتایج مثبت و سازنده‌ای را به همراه داشته و سبب شده در توسعه مراکز علمی، دانشگاهی، تحول در نظام آموزش و پرورش و بسیاری از حوزه‌های فرهنگی بتوانیم تهدیدات دشمن را دفع و نقاط قوت خودمان را تقویت کنیم.

انتهای پیام/62001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول