اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه رامهرمز:

همه مسئولان در قبال مردم باید احساس مسئولیت کنند

امام جمعه رامهرمز گفت: همه مسئولان باید در قبال مردم احساس تعهد و مسئولیت کنند.

همه مسئولان در قبال مردم باید احساس مسئولیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامهرمز اظهار کرد: یکی از صفات انسان‌های باتقوا این است که اگر در جمع ذاکرین قرار بگیرند جز ذکر کاری نکنند و اگر در جمع غافلین هم قرار بگیرند باز از یاد خدا غفلت نمی‌ورزند.

وی بیان کرد: در ذکر لسانی و قلبی انسان باید با همه وجود بیاد خدا باشد و وابستگی‌های قومی و دنیوی نباید و نمی‌تواند انسان‌های ذاکر را از ذکر خدا باز بدارد و این از ویژگی‌های خاص افراد ذاکر است.

خطیب جمعه رامهرمز ادامه داد: برای مقابله با شیطان بهترین راه این است که انسان ذکر خداوند را انجام دهد و هر چیزی که انسان را به گناه می‌اندازد، از عوامل شیطان است.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود که برای رسیدن به تعالی و برای اینکه جزء صاحبان عقل باشیم از یاد خدا غافل نشویم.

موسوی در ادامه با اشاره به ناهنجاری‌ها و معضلات عدیده شهری که در شهرستان رامهرمز وجود دارد، گفت: متاسفانه خیابان‌های شهر رامهرمز با حفاری‌های شرکت فاضلاب و سایر ادارات خدمات‌رسان وضعیت بسیار نابسامانی را پیدا کرده است و مردم از این بابت بسیار رنجیده‌خاطر شده‌اند.

وی در ادامه مسئولان شهری را مورد انتقاد قرار داد و گفت: برخی از مناطق شهر به علت عدم توجه مسئولان تبدیل به باتلاق شده است و مسئولان باید به مردم توضیح دهند.

امام جمعه رامهرمز در پایان گفت: همه ما بایستی در قبال مردم احساس مسئولیت کنیم و دست به دست هم داده و یکدیگر را دریابیم و به فکر شهرمان باشیم تا مشکلات موجود که مردم را در رنج و سختی قرار داده است، برطرف گردد.

انتهای پیام/72012/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول