اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

مسئولان در سخنان خود از سیاه‌نمایی بپرهیزند

امام جمعه کنگان گفت: مسئولان در سخنان خود از سیاه‌نمایی بپرهیزند.

مسئولان در سخنان خود از سیاه‌نمایی بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با تبریک سالروز میلاد امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: امام محد باقر(ع) در واقع به باقرالعلوم شهرت داشت و پایه‌گذار نهضت علمی بود و مقدمات تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) را فراهم کرد.

وی افزود: امام باقر (ع) تلاش فراوانی برای آشنایی جوانان با معارف دین انجام داد و باید همواره این سیره در جامعه ادامه یابد.

امام جمعه کنگان با اشاره به انتخاب استاندار جدید بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار جدید و بومی بوشهر می‌تواند با روحیه اعتدال و تدبیر به پیشرفت استان کمک کند.

محمودی تصریح کرد: انتظار مردم شهرستان کنگان این است ضمن توجه جدی به مشکلات مردم در حوزه نفت، حقوق مردم این خطه ادا شود و امیدواریم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

امام جمعه کنگان با اشاره به 16 آذر روز دانشجو یادآور شد: با توجه به هراس دشمن از بیداری و بصیرت دانشجویان، آنان در تلاشند تا مراسم 16 آذر را به سمت دیگری سوق دهند.

محمودی ادامه داد: جنبش دانشجویی ایران همواره با استکبار ستیزی، عدالت‌طلبی و استقلال‌خواهی معرفی شده و این شاخصه باید بعنوان برگ زرینی در کارنامه پرافتخار این جنبش ماندگار بماند.

امام جمعه کنگان در ادامه به موفقیت‌های اخیر ایران و همچنین مواضع ضد و نقیض آمریکا در قبال توافق ژنو اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با ژست پیروزی می‌خواهد شکست خود را جبران کند.

محمودی در ادامه با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در کشور نیز گفت: در برخی مجالس شعارهایی خلاف اصول انقلاب سرداده می‌شود که باید مسئولان ذیربط جلوی این شعارهای انحرافی را بگیرند.

وی یادآور شد: مسئولان در سخنان خود از سیاه‌نمایی بپرهیزند و به بیان گزارش عملکرد خود بپردازند و اگر خطایی صورت گرفته نیز باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

محمودی در ادامه بر لزوم تقویت وحدت و همدلی برای پیشرفت کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول