اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

استکبارستیزی سرلوحه کار دانشجویان کشور است

امام جمعه شهرکرد، استکبارستیزی را از مهمترین ویژگی‌های دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان همواره به این موضوع که اسلام یک لحظه با استکبار کنار نمی‌آید و راه این دو از هم جدا است، توجه دارند.

استکبارستیزی سرلوحه کار دانشجویان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: با تقوا و پرهیزکاری می‌توان خود را در برابر گناهان مصون نگاه داشت.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم بر ضرورت دشمن‌شناسی تاکید کرد و گفت: دشمن‌شناسی راه را به انسان نشان می‌دهد و هر کسی با دشمن همراهی کند، دشمن راهزن او می‌شود.

نکونام در ادامه با گرامیداشت 16 آذر ماه تصریح کرد: روز دانشجو یکی از مهمترین مناسبت‌های کشور است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

نکونام، استکبارستیزی را از مهمترین ویژگی‌های دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان همواره به این موضوع که اسلام یک لحظه با استکبار کنار نمی‌آید و راه این دو از هم متفاوت و جداست، توجه دارند.

وی با بیان اینکه دانشجویان اصیل استکبارستیزی را سرلوحه همه کارهای خود قرار می‌دهند، گفت: وجود همین روحیه استکبارستیزی باعث شد تا دانشجویان با پیروی از امام راحل، لانه جاسوسی استکبار را فتح کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ استکبارستیزی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: دانشگاه‎ها استکبارستیزی را اولویت خود قرار دهند چراکه دانشگاهی که دارای فرهنگ انقلابی و استکبارستیزی است، دانشگاهی زنده و پویاست.

نکونام، ولایت فقیه را نعمت بزرگی برای مردم ایران دانست و اظهار کرد: ولایت فقیه اصل و رکن اساسی در دین اسلام است و تمسک به آن باعث حفظ اسلام و انقلاب شده است.

وی همچنین روز هواپیمایی و سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی، روز شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی و روز حقوق بشر را گرامی داشت.

انتهای پیام/68004/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول