اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

دانشجویان ایرانی اهل سیاست و تدین هستند

امام جمعه چابکسر خط‌مشی دانشجویان ایرانی را تبیین ولایت و رهبری دانست و گفت: دانشجویان ایرانی اهل سیاست و تدین هستند.

دانشجویان ایرانی اهل سیاست و تدین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان ایرانی اهل سیاست و تدین هستند.

وی بر پرهیز دانشجویان از سیاست‌زدگی تاکید کرد و افزود: دانشجویان از وابستگی به جناح‌ها پرهیز کنند و استقلال داشته باشند.

کشاورز قاسم‌آبادی با اشاره به شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیاری جان خود را برای حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند.

امام جمعه چابکسر خواستار تبیین خط ولایت و مقام معظم رهبری توسط دانشجویان شد و بیان کرد: الگوی فعالیت‌های دانشجویان باید خط‌مشی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب باشد.

وی در ادامه به عملکرد 100 روز نخست دولت اشاره کرد و گفت: آرامش حاکم بر جامعه در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری پدید آمده است و مردم تحمل سناریوهای دیگر را ندارند.

کشاورز قاسم‌آباد با اشاره به تحولات مصر، تصریح کرد: تحولات مصر به دلیل نبود رهبری و ولایت در این کشور است.

امام جمعه چابکسر بر حرکت تمام اقشار جامعه در خط رهبری تاکید کرد و یادآور شد: ملت ایران زیر بار ظلم استکبار و صهیونیست‌ها نمی‌رود.

وی همچنین به 19 آذر سالروز صدور اعلامیه جهانی حقوق بشر اشاره کرد و افزود: اسلام بهترین منبع برای دنیای غرب برای اجرا حقوق بشر است.

کشاورز قاسم‌آبادی با بیان اینکه غرب به بهانه دمکراسی و حقوق بشر به کشورهای جهان حمله می‌کند، اظهار کرد: دنیای استکبار در برابر کشتار مردم بی‌گناه در کشورهای منطقه سکوت کرده است.

انتهای پیام/84001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول