اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

استقلال‌خواهی از شاخصه‌های جنبش دانشجویی است

امام جمعه بردسکن گفت: عدالت‌طلبی و استقلال‌خواهی از شاخصه‌های جنبش دانشجویی است.

استقلال‌خواهی از شاخصه‌های جنبش دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: استکبار‌ستیزی، عدالت‌طلبی و استقلال‌خواهی باعث ماندگاری جنبش دانشجویی در کشور ایران شده است.

خطیب جمعه بردسکن یکی از شاخصه‌های جنبش دانشجویی را استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: برخی در دانشگاه‌ها می‌خواستند حرکت‌های دانشجویی را به سمت و سوی سازش با استکبار هدایت کنند که نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل در سال 1363 اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان به طرق مختلف می‌خواهند فرهنگ ما را مورد نشانه خود قرار دهند که باید تمامی نهادهای فرهنگی به هوش باشند که دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

خطیب جمعه بردسکن گفت: مقام معظم رهبری در این رابطه تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و قتل و عام فرهنگی را چهار مرحله از حرکت فرهنگی دشمنان علیه نظام مطرح کرده‌اند که باید تمامی نهادهای فرهنگی هوشیار باشند که دشمنان نتوانند پایگاه خود را قوی و به فرهنگ ما ورود پیدا کنند.

امینی افزود: دشمنان بی‌اعتقادی و بی‌اعتنایی نسبت به ارزش‌ها و ترویج اباحه‌گری را در دستور کار برنامه‌های خود قرار داده‌اند و از این طریق می‌خواهند پایگاه‌های فرهنگی را به تسخیر خود در آورند.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول