اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

دانشجو باید جبهه‌های فکری مختلف دنیا را بشناسد

امام جمعه کرمانشاه گفت: دانشجو باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد و جبهه‌های مختلف فکری دنیا را بشناسد.

دانشجو باید جبهه‌های فکری مختلف دنیا را بشناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: دانشجو باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد و جبهه‌های مختلف فکری دنیا را بشناسد.

امام جمعه کرمانشاه به استفاده گسترده کشورهای غربی از تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی اشاره کرد و گفت: هر اقدام و کلمه غرب ممکن است خطرناک باشد و باید مورد تامل قرار بگیرد.

وی با تاکید بر بصیرت و آگاهی جوانان و دانشجویان در تشخیص موضوعات مختلف و انتخاب راه صحیح، بیان داشت: مقام معظم رهبری چند بار بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی تاکید فرموده‌اند که باید در این برنامه‌ها موضوعات مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد.

به گفته خطیب جمعه کرمانشاه، مسیر و نتیجه اقدامات افرادی که از تفکر غربی پیروی کردند و آنان که مدرس‌وار زحمت کشیدند، می‌تواند در این محافل تجزیه و تحلیل و موجب آگاهی جوانان شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اعتراض کشورهای اروپایی از اقدامات جاسوسی آمریکا، افزود: ذات آمریکا خیانت‌کار است و باید همواره به این موضوع توجه داشته باشیم.

علما با بیان اینکه دانشجو نباید سیاست‌زده و سیاست‌باز باشد، متذکر شد: 18 آذر ماه معرفی رژیم بعث عراق به‌عنوان آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل است جنگ تحمیلی یکی از اقدامات آمریکا علیه ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: 19 آذر ماه سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است و بنابر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن از گناه مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمنان هر روز یک توطئه برای جوانان تدارک می‌بینند، عنوان کرد: برخی بدحجابی‌ها و پوشش‌های نامناسب در جامعه از اثرات مخرب اقدامات دشمن است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، بودجه‌های فرهنگی باید در مسیر صحیح هزینه شوند و تمام ادارات بودجه فرهنگی دارند که باید اقدامات نتیجه‌بخش انجام بدهند.

علما با تاکید بر در اولویت قرار دادن بودجه و اقدامات فرهنگی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: 20 آذر سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب شهید محراب به‌دست منافقان است که این شهید عمر خود را در مسیر ترویج دین گذاشت.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول