اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرهایی از دیدار صبا و نفت پیش از مصاف در هفته هفدهم

امیدواری مرفاوی به کسب نخستین پیروزی با صبا / احتمال لغو بازی صبا و نفت به خاطر شدت بارندگی

سرمربی صبای قم که از هفته شانزدهم به دنبال اعمال تغییرات در کادر فنی صبا به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم در لیگ برتر می‌نشیند، امیدوار به کسب نخستین پیروزی با صبا است.

امیدواری مرفاوی به کسب نخستین پیروزی با صبا / احتمال لغو بازی صبا و نفت به خاطر شدت بارندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرفاوی پیش از این یک بار به عنوان سرمربی تیم صبای قم در لیگ برتر تجربه مربیگری دارد زیرا این مربی فصل قبل از هفته دهم تا سی و چهارم به عنوان جانشین یحیی گل محمدی سرمربی صبا بود و با این تیم در لیگ دوازدهم به مقام دهم رسید اما حالا بار دیگر به عنوان جانشین محمد مایلی‌کهن به صبا آمده و در هفته اول مربیگری خود مقابل ملوان به شکست یک بر صفر تن داده است.

احتمال لغو بازی به خاطر شدت بارندگی

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ممکن است امروز به دلیل بارندگی شدید لغو شود.

البته هنوز خبری موثق و قطعی در خصوص این موضوع از سوی ناظر بازی صبای قم و نفت تهران رسماً اعلام نشده است اما شدت بارندگی 2 روز اخیر در شهر مقدس قم حتی صبایی‌ها را مجبور کرد که آخرین تمرین خود را در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار کنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال نفت تهران نیز با اطلاع از این موضوع ترجیح دادند در قم تمرین نکنند و با اقامت در هتل منتظر این بازی باشند، دیداری که چنانچه بارندگی همچنان با شدت در قم ادامه داشته باشد ممکن است لغو و به زمان دیگری موکول شود.

نخستین حضور بادامکی در ترکیب صبای قم

دیدار خانگی صبای قم با نفت تهران نخستین فرصت برای حضور خرید جدید این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل یعنی حسین بادامکی خواهد بود.

این بازیکن که فوتبال خود را از تیم ابومسلم مشهد آغاز کرد و با حضور در تیم پرسپولیس تهران مطرح شد، بعد از بازی در تیم ملوان بندر انزلی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین حضور در تیم دسته اولی پدیده مشهد در نیم‌فصل مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان حالا به عنوان یکی از خریدهای جدید صبا در نقل و انتقالات به این تیم پیوسته است.

بادامکی که تجربه حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز دارد به صبا آمده تا به توانمندی خط میانی این تیم کمک کند، بازیکنی که در آخرین تمرین صبا پا به پای سایرین فعالیتی جدی داشت تا نظر مرفاوی را برای حضور در ترکیب اصلی صبای قم برابر نفت تهران جلب کند.

حضور بازیکن سابق صبا در ترکیب اصلی نفت تهران

در بازی حساس صبا و نفت در هفته دوم از دور برگشت سیزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر بازیکن صبای قم در ترکیب نفت مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

این بازیکن وحید حمدی‌نژاد است که البته در تیم صبای قم دوران موفقی داشت و بعد از بازی کردن در 2 فصل متوالی با پیراهن صبای قم در لیگ‌های دهم و یازدهم در سمت چپ خط دفاعی سر از تیم نفت تهران درآورد و الان 2 فصل متوالی است که برای نفتی‌ها بازی می‌کند؛ حمدی‌نژاد از لیگ دسته اول به صبا آمد و با پیراهن صبا با پیروزی چهار بر یک صبای قم مقابل پرسپولیس تهران در فصل دهم لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد 2 گل به ثمر رساند تا شیرین‌ترین خاطره‌اش از دوران حضور در صبا باشد.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفدهمین هفته رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم انجام می‌شود در حالی که صبا با 16 امتیاز در رده دوازدهم و نفت تهران با 29 امتیاز در مکان دوم جدول هستند.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول