اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وضعیت صبا در آستانه هفته هفدهم لیگ برتر

صبا به جنگ نفت می‌رود

تیم فوتبال صبای قم عصر جمعه در دیداری خانگی به مصاف تیم نفت تهران می‌رود.

صبا به جنگ نفت می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در هفته هفدهم بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج‌ فارس عصر روز جمعه پانزدهم آذرماه مسابقه‌ای حساس و پراهمیت برای مسئولان، مردم، کادر فنی و بازیکنان تیم صبای قم برگزار می‌شود که در این مسابقه صبای قم میزبان تیم مدعی و بالای جدولی لیگ سیزدهم یعنی نفت تهران خواهد بود.

صبا در نهمین بازی خانگی میزبان شاگردان گل محمدی است

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال این مسابقه از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام (ره) شهر مقدس قم برگزار می‌شود و صبا در حضور هواداران خود نهمین بازی خانگی این فصل را برگزار‌ می‌کند.

بازی عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم از نظر کارشناسان لیگ برتر از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا یقیناً چشم‌های بسیاری در شهر مقدس قم به این مسابقه دوخته شده است تا ببینند تیم صبای قم برای جبران ناکامی در 6 بازی اخیر چه طرح و نقشه‌ای مقابل نفت تهران پرانگیزه به کار می‌گیرد و نفتی‌ها برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول چه ترفندی رونمایی می‌کند.

این روزها در هر کوی و برزن صحبت از عملکرد تیم صبای قم در بازی‌های اخیر لیگ برتر است و مردم فوتبال‌دوست استان قم به نوعی دلسوزانه از وضعیت آینده تیم شهرشان ابراز نگرانی می‌کنند و خواستار تلاش بیشتر بازیکنان صبا برای خروج از این وضعیت بحرانی هستند.

صبا نیمی از بازی‌های این فصل را تا کنون باخته است

تیمی که از ابتدای سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به غیر از 2 بازی اول با تیم‌های ملوان بندر انزلی و نفت تهران در ادامه کار با گام‌های لرزان به مصاف حریفان رفته و تنها در چهار مسابقه از 16 بازی قبل خود طعم پیروزی را چشیده، نیمی از بازی‌های این فصل را نیز تاکنون باخته است.

بر هیچ‌یک از اهالی فوتبال و کارشناسان خبره این رشته ورزشی پوشیده نیست که صبای قم با داشتن چهره‌های مطرح فوتبال کشور هم‌اکنون یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ سیزدهم محسوب می‌شود اما آیا این تیم قدرتمند باید با هشت باخت در 16 مسابقه در کنار تیم‌های انتهای جدول رده‌بندی دارای بیشترین باخت باشد؟

صبا دارای یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ سیزدهم است

از ضعف‌های صبا در این فصل مطالب و ارزیابی‌های مختلف بسیار است، تیمی که اکنون با 22 گل خورده در کنار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فجر شهید سپاسی شیراز یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ سیزدهم را دارد و در 6 مسابقه اخیر هرگز پیروزی کسب نکرده است قطعاً به بازنگری کلی و جدی در نحوه نتیجه‌گیری خود نیاز دارد.

صبای لیگ سیزدهم به هیچ عنوان نشانی از یک تیم مدعی در فصول اخیر لیگ برتر فوتبال کشور را ندارد، تیمی که در پنج فصل قبل حضورش در لیگ برتر به عنوان نماینده قم، 2 عنوان ششمی لیگ‌های هشتم و نهم، دهمی لیگ‌های دهم و دوازدهم را در اختیار دارد و در لیگ یازدهم با کسب رتبه چهارم نماینده ایران در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شد و این روزها حال و روز خوشی در لیگ سیزدهم ندارد.

به هر حال ما هم مانند بسیاری از دوستداران این تیم روز جمعه به ورزشگاه یادگار امام می‌رویم و موفقیت این تیم شهرمان را آرزو می‌کنیم ضمن اینکه امیدواریم با غلبه بر نفت تهران وضعیت این تیم بهبود یابد و این تیم از خطر سقوط و از جمع فانوس به دست‌ها خود را دور کند.

بختیاری زاده: در خانه 3 امتیاز را می‌خواهیم

مربی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار عصر جمعه با نفت تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با اینکه بازی اول دور برگشت با ملوان به شکست ما منجر شد اما تیم ما از هر نظر برای دیدار این هفته با نفت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر آماده است.

ناصر بختیاری‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داریم و با اینکه دیدار هفته شانزدهم با ملوان بندرانزلی با گل ثانیه‌های پایانی به شکست ما منجر شد، هنوز هم به رسیدن به جمع بالای جدولی‌ها امیدواریم.

وی افزود: بازی خوبی برابر ملوان انزلی انجام دادیم اما مطمئنم که تمام آن‌هایی که بازی را دیدند و همه کسانی که فوتبال را می‌شناسند با من موافقند که باخت ما در این دیدار ناعادلانه بود و حداقل باید با یک امتیاز از این بازی خارج می‌شدیم.

با کمی دقت بیشتر ملوان را می‌بردیم

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: در بین تمام بازی‌های خارج از خانه ما تا این هفته، در مسابقه با ملوان بندرانزلی عملکرد بدی نداشتیم که مستحق باخت باشیم اگر کمی دقت بیشتری به خرج می‌دادیم حتی می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی عنوان کرد: به هر حال در این دیدار کم دقتی در لحظات پایانی موجب شد که نتوانیم به امتیاز برسیم و از اکنون باید به بازی هفته‌ هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه برابر تیم فوتبال نفت تهران فکر کنیم.

بختیاری‌زاده اظهار داشت: دیدار ما با نفت تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بدون حضور روزبه چشمی به دلیل سه اخطاره بودن و محرومیت وی، روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود و با اطمینان می‌گویم که صبا با آمادگی کامل در این دیدار گام به میدان مسابقه می‌گذارد.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول