اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ سیزدهم

تماشای دیدار صبا و نفت رایگان شد

در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تماشای دیدار صبا و نفت رایگان است.

تماشای دیدار صبا و نفت رایگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در حالی از عصر چهاردهمین روز آذرماه وارد هفته دوم دور برگشت خود می‌شود که با توجه به حضور فاصله نزدیک تیم‌ها در بالا و پایین جدول از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار است.

با قرار گرفتن 2 تیم هم امتیاز تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در صدر جدول رده‌بندی و تعقیب آن‌ها توسط دیگر مدعیان نظیر فولاد خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران و حتی سایپا و ملوان، لیگ برتر به روزهای حساس خود رسیده است.

از سوی دیگر بازیکنان شاغل در تیم‌های لیگ برتری نیز قصد دارند با نشان دادن توانمندی‌های خود به کادر فنی تیم ملی، شانس حضور در جام جهانی سال آینده میلادی یعنی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال 2014 را برای خود به وجود بیاورند.

لیگ سیزدهم از فردا با دیدار تیم‌های استقلال تهران با سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر و همچنین مسابقه‌ تیم‌های راه آهن سورینت با سایپا البرز در تهران و فجر شهید سپاسی شیراز با فولاد خوزستان در شیراز آغاز می‌شود اما نماینده فوتبال قم در شب دوم هفته هفدهم به میدان می‌رود.

بعد از مشخص شدن برنامه هشت بازی از هفته‌ دوم دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس در خانه برابر تیم نفت تهران به میدان خواهد رفت.

صبای قم که اکنون با توجه به قرار گرفتن در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، کادر فنی و بسیاری از بازیکنان خود را تغییر داده است با مدلی جدید وارد بازی‌های دور برگشت لیگ سیزدهم می‌شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در آغاز دور برگشت لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل خود در خارج از خانه به میدان رفتند و این بازی با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته اول دور برگشت را با نتیجه 2 بر یک باختند.

حالا شرایط برای صبا حساس شده و این تیم قصد دارد در بازی با تیم فوتبال نفت تهران که نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای خانگی نیم فصل دوم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و در روز جمعه پانزدهم آذرماه در قم برگزار می‌شود، ناکامی‌ها را جبران کند.

باشگاه صبای قم نیز با تصمیمی که در هیئت مدیره آن گرفته شد به منظور جذب تماشاگران فوتبال دوست قمی به ورزشگاه یادگار امام و حضور حداکثری آن‌ها در حمایت از تیم صبا در لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرد.

تیم فوتبال صبای قم در نهمین دیدار خانگی خود در لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 روز جمعه پانزدهم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر نفت تهران منتظر حضور پرشور تماشاگران قمی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول