اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته اول امید کشور

صبای قم با عبور از سد داروسازی وتاک ساری به صعود نزدیک شد

تیم فوتبال امید صبای قم در چهارمین هفته دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال امید کشور در مصاف با تیم داروسازی وتاک ساری به برتری رسید و خود را به صعود نزدیک کرد.

صبای قم با عبور از سد داروسازی وتاک ساری به صعود نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از چهار مسابقه متوالی که با ناکامی تیم فوتبال امید صبای قم در کسب پیروزی مقابل حریفان همراه بود، این تیم در نهمین هفته دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور طعم شیرین پیروزی را چشید.

تیم فوتبال امید صبای قم در حالی‌که دیدارهای دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول را با نتایج بسیار خوب و کسب چهار پیروزی و یک باخت به پایان رسانده بود و از آغاز مسابقات نیز شانس اصلی صعود از گروه سوم مرحله مقدماتی فوتبال جوانان دسته اول باشگاه‌های کشور بود اما چهار هفته متوالی بود که نمی‌توانست حریفان خود را شکست بدهد.

نتایج این تیم در چهار هفته قبل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور آنقدر ناامیدکننده بود که حتی موقعیت صعود این تیم را هم به خطر می‌‌انداخت اما صبایی‌ها در هفته نهم به خودشان آمدند و توانستند در میهمانی تیم داروسازی وتاک ساری پیروز شوند.

در واقع ترس از عدم صعود به مرحله بعد مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور این تیم را مجبور کرد که در نهمین بازی خود از مرحله گروهی به دنبال کسب پیروزی برابر رقیب مازندرانی خود یعنی داروسازی وتاک ساری باشد.

صبای قم در آخرین بازی خارج از خانه خود تا پیش از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی گروه سوم لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم داروسازی وتاک ساری رفت و این تیم را در بازی هفته چهارم دور برگشت در حضور طرفداران مازندرانی با حساب 3 بر 2 شکست داد تا بدین ترتیب پنجمین پیروزی این فصل را کسب کرده و به ناکامی‌های اخیر نیز پایان بدهد.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و داروسازی وتاک ساری در هفته چهارم از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دهمین روز آذرماه در شهر ساری برگزار شد و در پایان این شاگردان حسین گنجیان بودند که توانستند میزبان خود را با دو گل عباس طهماسبی و یک گل علی‌محمد روحانی شکست دهند.

با نتایجی که در هفته نهم از مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور رقم خورد، تیم فوتبال ابومسلم مشهد با کسب 17 امتیاز در صدر ایستاد و صبای قم با کسب 16 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و سایر تیم‌ها نیز در تعقیب رقبای مشهدی و قمی خود هستند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول