اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

حاجی‌پور مصاف صبا و نفت را سوت می‌زند

مسابقه حساس تیم فوتبال صبای قم با نفت تهران در هفدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را داوری از مسجد سلیمان قضاوت می‌کند.

حاجی‌پور مصاف صبا و نفت را سوت می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته داوران فدراسیون فوتبال البرز حاجی‌پور داور اهل شهرستان مسجد سلیمان را به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته دوم از نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال برگزیده است.

دیدارهای هفته دوم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا پنجشنبه چهاردهم آذرماه با انجام سه بازی آغاز می‌شود و دیگر رقابت‌ها در روز جمعه پانزدهم آذرماه به انجام می‌رسد در حالی که یکی از این بازی‌ها بین صبای قم و نفت تهران خواهد بود.

تمام دیدارهایی که از هفته هفدهم لیگ سیزدهم برگزار می‌شوند از حساسیت بالایی برخوردار هستند و سه امتیاز این دیدارها نه تنها برای تیم‌های بالای جدول که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، اهمیت زیادی دارد بلکه برای تیم‌های پایین‌تر نیز حائز اهمیت است.

صبای ‌قم و نفت تهران در حالی از ساعت 15 عصر جمعه پانزدهم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می‌روند که البرز حاجی‌پور به عنوان داور وسط همراه با علیرضا کناری و حسن ظهیری به عنوان 2 کمک داور و هادی حاج عباسی به عنوان داور ذخیره این بازی را قضاوت می‌کنند ضمن اینکه ناظر فدراسیون فوتبال سعید بطحایی است.

البرز حاجی‌پور قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران متولد بیستم شهریورماه سال 1352 است و از سال 1373 داوری در فوتبال را شروع کرده و در پانزدهمین روز آذرماه سال 1392 هم مصاف تیم‌های دوم و دوازدهم جدول رده‌بندی را قضاوت خواهد کرد.

تیم فوتبال صبای قم در شرایطی این هفته دومین بازی خود را با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی برابر نفت تهران برگزار می‌کند که در 6 هفته اخیر بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده و تنها 2 باخت و سه تساوی حاصل تلاش این تیم مقابل رقبا بوده است.

صبای قم بعد از اینکه در میهمانی تیم ملوان بندر انزلی در ثانیه‌های پایانی یک امتیاز را از دست داد و برای هشتمین بار در این فصل باخت در این بازی تلاش خواهد کرد از دیدار با نفت تهران سه امتیاز را گرفته و از رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی بالاتر برود و جایگاه خود را در لیگ سیزدهم کشور بهتر کند.

صبای قم بعد از پیروزی در هفته دهم برابر راه‌آهن سورینت که در ورزشگاه یادگار امام قم به دست آمد در هفته یازدهم به استقلال خوزستان در اهواز باخت و در هفته دوازدهم با پرسپولیس تهران در قم، در هفته سیزدهم با ذوب آهن در اصفهان و در هفته چهاردهم در قم با مس کرمان با تساوی متوقف شد و با شکست برابر سایپای البرز در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ سیزدهم و باخت به ملوان بندر انزلی در هفته آغازین دور برگشت فرصت‌های بسیار خوبی برای رسیدن به رده‌های بالای لیگ برتر را هدر داده است.

صبایی‌ها در حالی در هفته دوم از نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال و در دیداری بسیار حساس که نهمین بازی خانگی آن‌ها در لیگ این فصل به شمار می‌رود برابر نفت تهران صف‌آرایی می‌کنند که هم‌اکنون با 16 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده ولی تیم فوتبال نفت تهران با کسب 29 امتیاز در رده دوم جای دارد.

برنامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

پنجشنبه 14 آذرماه ساعت 15

فجر شهید سپاسی ـ فولاد خوزستان (ورزشگاه حافظیه شیراز)

راه آهن ـ سایپا ورزشگاه (تختی تهران)

سپاهان ـ استقلال (ورزشگاه فولاد شهر اصفهان)

جمعه 15 آذر ماه ساعت 15

استقلال خوزستان ـ مس کرمان (ورزشگاه تختی اهواز)

داماش گیلان ـ ملوان بندر انزلی (ورزشگاه عضدی رشت)

گسترش فولاد تبریز ـ تراکتورسازی (ورزشگاه یادگار امام تبریز)

صبای قم ـ نفت تهران (ورزشگاه یادگار امام قم)

البرز حاجی‌پور ـ علیرضا کناری ـ حسن ظهیری ـ هادی حاج عباسی و ناظر سعید بطحایی

جمعه 15 آذرماه ساعت 16:20

پرسپولیس تهران ـ ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه آزادی)

انتهای پیام/2258/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول