اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رامسر:

حمایت مردم از تیم مذاکره‌کننده بی‌نظیر بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رامسر گفت: حمایت مردم از تیم مذاکره‌کننده بی‌نظیر بود.

حمایت مردم از تیم مذاکره‌کننده بی‌نظیر بود

صادق حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اشاره به موفقیت اخیر دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات هسته‌ای  ژنو  اظهار داشت: این موفقیت را مدیون ارتباط و پشتیبانی کامل و دقیق مردم ولایت‌مدار ایران هستیم.

حمیدی بیان داشت: این موفقیت به پاس  رهبری امام انقلاب و در راس همه شهدا و به‌ویژه شهدای دفاع مقدس هستیم که این دفاع از میهن را همچنان ادامه دادند و امروز بسیجیان ما هستند که در سطوح مختلف خوش می‌درخشند.

وی تصریح کرد: اگر کشور در بحث علمی و انرژی هسته‌ای در اوج اقتدار قرار دارد به تاسی از فرمایشات مقام عظمای رهبری است.

این مسئول در ادامه تفکر بسیجی را یک تلاش شبانه‌روزی خواند و گفت: تا این تفکر در کشور عزیز ما ایران ساری و جاریست موفقیت در تمام زمینه‌ها را باید شاهد باشیم.

فرمانده سپاه  مقاومت ناحیه رامسر تاکید کرد: آن چیزی که در ژنو اتفاق افتاد نشات گرفته از حمایتی بود که قدرت‌های دنیا از آن بی‌بهره هستند، حمایت مردمی است که همیشه نگهدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و این نوع از حمایت در دنیا بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌بینیم که نام ایران امروز و هر روز  بر سر زبان‌ها می‌چرخد زیرا که ایران و ایرانی آن‌چنان در دنیای امروز تاثیرگذار است که هیچ‌گاه نمی‌توانند ایران را حذف کنند.

حمیدی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران از روز اول تا کنون با تحریم‌ها دست و پنجه نرم کرده و موفقیت ایران و ایرانی با تحریم‌ها کمتر که نمی‌شود بیشتر هم شده است.

انتهای پیام/ 86024/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول