اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

تعاونی‌های روستایی تویسرکان در رتبه آخر استان قرار دارند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از قرار گرفتن جایگاه تعاونی‌های تویسرکان در رتبه آخر استان، گفت: رشد و توسعه تعاونی‌های تویسرکان توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد تا به جایگاه مطلوب خود برسد.

تعاونی‌های روستایی تویسرکان در رتبه آخر استان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح در نشست تشکل‌های بخش کشاورزی استان همدان اظهار کرد: با نگاه اجمالی به وضعیت اقتصاد استان می‌بینیم که کشاورزی نسبت به حوزه‌های دیگر استان دارای رتبه قابل توجهی نیست.

وی با اشاره به اینکه امکانات و سرمایه در بخش کشاورزی باید وارد شود، ابراز کرد: ما در نقطه مطلوبی نیستیم و همه باید نسبت به این مطلب توجه کنیم و بهره‌وری تولید را بالا ببریم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به اینکه راندمان بخش کشاورزی پایین است، یادآور شد: حدود 30 درصد از رشد اقتصادی کشور باید با افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف به دست ‌آید.

وی با تأکید بر اینکه از حیث ارتقاء بهره‌وری جای کار در استان بسیار زیاد است، تصریح کرد: پایین بودن میزان بهره‌وری از استعدادها و ظرفیت‌های استان، قابل دفاع نیست.

مفتح تعاونی و تشکل‌های بخش کشاورزی را راهکاری راهبردی با اثرگذاری بالا بر این موضوع خواند و تأکید کرد: توجه به نظام‌های  تعریف شده در بخش کشاورزی قطعاً می‌تواند تأمین کننده اهداف ما در این حوزه باشد.

وی برنامه‌ریزی برنامه منظم و علمی مسئولان امر را راهبرد موفقیت روز افزون تعاونی‌ها و تشکل‌ها دانست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با ابراز تأسف از قرار گرفتن جایگاه تعاونی‌های روستایی تویسرکان در رتبه آخر استان گفت: رشد و توسعه تعاونی‌های تویسرکان توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد تا به جایگاه مطلوب  خود برسد.

امام جمعه تویسرکان نیز با تاکید بر اینکه تعاون به فرهنگسازی و تلاش زیادی نیاز دارد، اظهار کرد: در دین مبین اسلام بر گسترش و تعمیق بخشی تعاون تاکید شده پس درست نیست این امر مهم مورد غفلت واقع شود.

حجت‌الاسلام  والمسلمین مرتضی موحدی با بیان اینکه روحیه تعاون باید در همه سطوح جامعه به  ویژه در روستاها بالا باشد، افزود: دولت نقش زیادی در بالا بردن روحیه تعاون در جامعه دارد.

وی خطاب به مسئولان امر، گفت: تلاش گردد تا حد امکان از تعاونی‌ها حمایت شود.

امام جمعه تویسرکان با تأکید اینکه  تعاونی روستایی آن گونه که شایسته است، فعال شود، ابراز کرد: تعاونی‌ها زمینه پویایی و نشاط را در روستاها افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول