اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

تیم ملی راگبی در بازی نخست هر رویداد خارجی شکست می‌خورد

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: به دلیل اینکه در ایران زمین استاندارد راگبی نداریم، تیم راگبی ایران در هر رویداد برون مرزی در بازی نخست به دلیل ناآشنایی به زمین شکست می‌خورد.

تیم ملی راگبی در بازی نخست هر رویداد خارجی شکست می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی‌پور عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید کمیته بیس بال که در هتل آسمان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی از سه سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر 15 انجمن، یک کمیته و 36 رشته ورزشی زیر مجموعه این فدراسیون هستند.

وی با بیان اینکه فدراسیون انجمن‌های ورزشی به عنوان بازوی وزارت ورزش عمل می‌کند، تصریح کرد: جمع شدن کمیته‌های زیاد در این فدراسیون موجب شده تا صرفه‌جویی خوبی در بسیاری از مسائل صورت بگیرد، اما امیدوار هستیم در بحث بودجه فدراسیون صرفه جویی انجام نشود.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ادامه داد: در این مدتی که فدراسیون فعالیت داشته، رشته‌ای را نداشته‌ایم که حرکت رو به عقب داشته باشد و در برخی رشته‌ها پیشرفت خوبی را نیز داشته‌ایم.

* برگزاری لیگ بیس بال با وجود مشکلات

وی با اشاره به فعالیت رشته بیس بال در زیر مجموعه این فدراسیون، تصریح کرد: اواخر سال 89 که بیس بال را تحویل گرفتیم، چند سالی بود که تیم ملی این رشته وجود نداشت و مسابقات قهرمانی کشور نیز انجام نمی‌شد، اما در طول دو سال گذشته تیم ملی بیس بال فرصت حضور در رقابت‌های برون مرزی را پیدا کرده است و لیگ این رشته نیز با وجود تمام مشکلات برگزار می‌شود.

علیپور اضافه کرد: بیس بال فعالیتش را 21 سال قبل در ایران آغاز کرد، اما دو سال قبل اولین زمین این مجموعه به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با بیان اینکه کمبود تجهیزات مورد نیاز مشکل اصلی این فدراسیون است، یادآور شد: به دلیل اینکه در ایران زمین استاندارد راگبی نداریم، تیم راگبی ایران در هر رویداد برون مرزی بدون توجه به حریف پیش رو در بازی نخست به دلیل ناآشنایی به زمین شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتری به این فدراسیون داشته باشد، ابراز داشت: در این مدت نتوانسته‌ایم در رشته سافت بال اعزام بین المللی داشته باشیم و امیدواریم در آینده این مشکل برطرف شود.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انتخاب ادیب به عنوان رئیس کمیته بیس بال را اتفاق مثبتی برای این رشته عنوان و ابراز امیدواری کرد بیس بال ایران مسیر پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی کند.

انتهای پیام/63006/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول