اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 اصفهان:

ورزشگاه انقلاب اصفهان محل احداث پارک‌سوار میدان آزادی می‌شود

شهردار منطقه 5 اصفهان گفت: میدان آزادی یکی از پرجمعیت‌ترین و آلوده‌ترین میدان شهر است از این رو ورزش کردن در فضای باز مناسب نیست و از این رو ورزشگاه انقلاب برای احداث پارک‌سوار پیش‌بینی‌شده است.

ورزشگاه انقلاب اصفهان محل احداث پارک‌سوار میدان آزادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حمید عصارزادگان با اشاره به اینکه گزینه جدیدی برای احداث پارک‌سوار میدان آزادی پیشنهاد شده است، اظهار کرد: به منظور ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و خطوط اتوبوس‌رانی، بهبود خدمات و ارتقا تسهیلات رفاهی و ایجاد نظم و افزایش ایمنی در میدان آزادی احداث پارک‌سوار در این محور ضرورت دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه میدان آزادی محور مواصلاتی شهر محسوب می‌شود و نقطه ثقل ترافیکی است، احداث پارک‌سوار در این محدوده لازم و ضروری است.

وی با اشاره به وجود تعدادی زیادی خطوط اتوبوس و تاکسی در میدان آزادی تصریح کرد: سال‌هاست احداث پارک‌سوار در میدان آزادی در دستور کار شهرداری منطقه 5 قرار دارد، اما تملک اراضی این پارک‌سوار به دلیل همکاری نکردن دانشگاه اصفهان هنوز انجام نشده است.

شهردار منطقه 5 اصفهان با بیان اینکه گزینه جدیدی اکنون در ورزشگاه انقلاب پیشنهاد شده است، افزود: میدان آزادی یکی از پرجمعیت‌ترین و آلوده‌ترین میدان شهراست از این رو ورزش کردن در فضای باز مناسب نیست از این رو ورزشگاه انقلاب برای احداث پارک‌سوار پیش‌بینی‌شده است.

عصارزادگان اظهار داشت: البته احداث پارک‌سوار در ورزشگاه انقلاب در اولویت دوم شهرداری قرار دارد و اولویت اول اراضی دانشگاه است.

وی تاکید کرد: احداث پارک‌سوار در میدان آزادی در ساماندهی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های این محور تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/2301/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول