اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت خبر داد

رضایت 85 درصد از شرکت‌کنندگان در طرح بصیرت آموزش تخصص‌های دریایی رشت

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت به رضایتمندی 85 درصد از شرکت‌کنندگان در طرح بصیرت آموزش تخصص‌های دریایی رشت اشاره کرد و گفت: بیشتر شرکت‌کنندگان خواستار تداوم اجرای برنامه‌های طرح بصیرت هستند.

رضایت 85 درصد از شرکت‌کنندگان در طرح بصیرت آموزش تخصص‌های دریایی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد باقری بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح بصیرت خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان آموزش تخصص‌های دریایی رشت، اظهار داشت: طرح مذکور در سه گروه همسران، فرزندان دختر و پسر در هفت جلسه آموزشی برگزار شده است.

وی به رضایتمندی 85 درصد از شرکت‌کنندگان در طرح بصیرت آموزش تخصص‌های دریایی رشت اشاره کرد و افزود: بیشتر شرکت‌کنندگان خواستار تداوم اجرای برنامه‌های طرح بصیرت هستند.

باقری با بیان اینکه جنگ در صدر اسلام با سلاح شمشیر بود، خاطرنشان کرد: سلاح «کلاشینکوف» و «ژ3» در دوران دفاع مقدس به‌کار برده شد و پس از جنگ تحمیلی نوع نبرد متحول شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت خانواده را کانون توجه استکبار جهانی در جنگ نرم خواند و بیان کرد: خانواده نیروهای مسلح هوشیار هستند و با سلاح بصیرت با دشمن مقابله می‌کنند.

وی، خانواده کارکنان نیروهای مسلح را مدیران و افسران با بصیرت جنگ نرم دانست و یادآور شد: همسران با بصیرت همیار کارکنان نیروهای مسلح هستند.

به گزارش فارس، طرح «بصیرت 3» کارکنان و بازنشستگان آموزش تخصص‌های دریایی رشت با حضور استادان استانی و کشوری به مدت یک هفته در این مرکز برگزار شد.

همچنین نمایشگاه کتاب در کنار مراسم اختتامیه طرح بصیرت آموزش تخصص‌های دریایی رشت برای خانواده کارکنان این مرکز دایر شده است.

تعداد یک‌هزار و 400 عنوان کتاب با موضوع‌های کودک، علمی، اجتماعی، فرهنگی و ... در قالب 4 هزار و 800 جلد کتاب با 10 درصد تخفیف ارائه شده است.

انتهای پیام/84001/ذ20 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول