اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در جام جهانی فوتسال صورت گرفت

استارت تمرینات بانوی فوتسالیست قزوینی

فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست استان قزوین از امروز تمرینات خود را برای حضور در جام جهانی کوچک فوتسال جهان آغاز می‌کند.

استارت تمرینات بانوی فوتسالیست قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی فوتسالیست استان حالا چند سالی می‌شود که به عنوان یکی از نفرات اصلی در ترکیب تیم ملی فوتسال بانوان کشور قرار دارد، در آخرین تمرینات اردوی آماده‌سازی تیم ملی به همراه دیگر بازیکنان حضور دارد تا خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی کوچک آماده کند.

اعتدادی که در سال‌های اخیر یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشورمان هم بوده است، در بازی‌‌های ملی هم توانسته است عصای دست مربیان تیم فوتسال بانوان کشورمان باشد.

این بانوی فوتسالیست قزوینی پنج ماه قبل هم در جریان مسابقات فوتسال قهرمانی داخل سالن آسیا موفق شد افتخار ارزشمندی را به دست آورد و برای نخستین بار به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان پس از تیم ژاپن عنوان ارزشمند نایب‌قهرمانی را تصاحب کرد تا این موفقیت را در کارنامه دوران ورزشی خود به ثبت برساند.

بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات جام جهانی کوچک آماده می‌کنند، هفته گذشته در جریان یک بازی دوستانه در تهران مقابل تیم قدرتمند روسیه به نتیجه تساوی دو بر دو دست پیدا کردند تا نشان دهند برای شرکت در این مسابقات از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند و برای یک افتخارآفرینی دیگر به میادین این رقابت‌ها گام می‌گذارند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اعتدادی شم گلزنی بالایی دارد و با بازی‌های درخور توجه و تحسین شده خود به یکی از مهره‌‌های اصلی و ثابت تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان تبدیل شده است.

آمنه محمودی با بیان اینکه اعتدادی با گلزنی‌های خود در بازی‌های ملی و دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نشان داده که مهره قابل اتکایی است،

افزود: کادر فنی و مربیان و در رأس آنان شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان اعتقاد و اعتماد بالایی به این فوتسالیست قزوینی دارد.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان حالا دیگر در سطح جهان برای دیگر تیم‌ها از احترام بالایی برخوردار است، بیان کرد: یقیناً اعتدادی می‌تواند در جریان جام جهانی کوچک باز هم با گلزنی‌های خود برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک بیست و سوم آذر ماه به میزبانی کشور اسپانیا برگزار می‌شود که تیم ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های برزیل، اوکراین و روسیه هم‌گروه است.

انتهای پیام/77004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول