اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم

زمان برگزاری فوتسال ماهان تندیس قم با راه ساری تغییر کرد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و راه ساری به سبب تداخل با مسابقه صبا با نفت در لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.

زمان برگزاری فوتسال ماهان تندیس قم با راه ساری تغییر کرد

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و راه ساری با مسابقه فوتبال صبای قم و نفت تهران در لیگ برتر فوتبال در یک روز برگزار می‌شود از کمیته فوتسال خواستار تغییر در زمان برگزاری مسابقه فوتسال شدیم.

وی ادامه داد: بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 روز جمعه پانزدهم آذرماه برگزار می‌شود ضمن اینکه قرار بود بازی فوتسال ماهان تندیس قم و راه ساری از ساعت 16 همین روز به انجام برسد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: با توجه به اینکه سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حین برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و بازی‌های خانگی تیم ماهان تندیس مملو از تماشاگر می‌شود برای اینکه تماشاگران با خیالی آسوده این بازی را تماشا کنند و پیش از آن به ورزشگاه یادگار امام قم رفته و نظاره‌گر دیدار صبای قم و نفت تهران باشند از کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خواستیم در زمان برگزاری بازی فوتسال تغییر ایجاد کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم اظهار داشت: خوشبختانه عزیزان پرتلاش در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با درخواست باشگاه ماهان تندیس قم مبنی بر تغییر زمان برگزاری بازی‌های فوتسال ماهان تندیس قم و راه ساری موافقت کردند تا این بازی 2 ساعت دیرتر از زمان قبلی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و راه ساری در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به جای ساعت 16 با 120 دقیقه تاخیر از ساعت 18 روز جمعه پانزدهم آذر‌ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

عابدی در ادامه به اعلام برنامه سایر دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از سوی سازمان لیگ فوتسال کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات این هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 آذرماه برگزار می‌شود و سایر بازی‌ها بر اساس برنامه سازمان لیگ کمیته فوتسال طبق ساعت قبلی اعلام شده از سوی این کمیته برگزار می‌شود.

پنجشنبه 14 آذرماه از ساعت 16

تاسیسات دریایی ـ هلال احمر ـ سالن دستگردی تهران

جمعه 15 آذرماه از ساعت 16

زمزم اصفهان ـ شهرداری تبریز ـ سالن پیروزی اصفهان

ملی حفاری اهواز ـ دبیری تبریز ـ سالن نفت اهواز

شهید منصوری ـ گیتی‌پسند‌ ـ سالن هفتم تیر قرچک

فرش‌آرا ـ میثاق تهران ـ سالن شهید بهشتی مشهد

شهرداری ساوه ـ  پتروشیمی ماهشهر ـ سالن فجر ساوه

همچنین جمعه از ساعت 18

ماهان تندیس قم ـ راه ساری ـ سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول