اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاثیر نکردن تغییر مربی در تیم فوتسال زمزم

ریشه مشکل فوتسال زمزم را باید پیدا کرد

در پی تداوم شکست‌های تیم فوتسال زمزم مشخص شد که تغییر در کادر فنی سودی به حال این تیم نداشته است و ریشه مشکل را باید در جای دیگری جستجو کرد.

ریشه مشکل فوتسال زمزم را باید پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با شکست دیگری برای تیم زمزم اصفهان همراه بود و این تیم در خانه مغلوب تیم دبیری تبریز شد.

تیم زمزم که نخستین فصل حضورش در لیگ را تجربه می‌کند، در هفته‌های سپری شده از لیگ نتوانسته در حد انتظار نتیجه بگیرد و یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ امسال لقب گرفته است.

پس از نتایج ضعیف این تیم، سه هفته قبل با تصمیم مدیران تیم، مهدی محمدی از سرمربیگری زمزم کنار گذاشته شد و حسین افضلی که سابقه هدایت تیم ماهان و قهرمانی با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا را داشت، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

تصور می‌شد با حضور افضلی به عنوان یک مربی با تجربه بر روی نیمکت زمزم، وضعیت این تیم تغییر پیدا کند اما برخلاف تصور این تیم اصفهانی با سرمربی جدید نیز همچنان روی دور نتیجه نگرفتن است و از سه دیدارش با مربیگری افضلی دو شکست و یک تساوی را تجربه کرده است.

در پی نتایج ضعیف تیم زمزم مشخص شد که مشکل این تیم با تغییرات بر روی نیمکت حل نمی‌شود و باید مسئولان و کادر فنی زمزم به ریشه‌یابی این مشکل بپردازند، پیش از آنکه دیر شود.

با این حال به نظر می‌رسد مشکل اصلی تیم زمزم به پیش از آغاز مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال برگردد که این تیم در فرصت کوتاهی مهیای حضور در لیگ برتر شد و با چند شکست هفته‌های ابتدایی شخصیت تیمی خود را از دست داد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول