اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

فرمانداران پیگیر مسائل بودجه در مرکز باشند / انتقاد از عدم فعالیت فرمانداران

استاندار همدان گفت: فرمانداران باید تلاش کنند تا پیگیر مسائل بودجه در مرکز باشند اما تا کنون هیچ فعالیتی از فرمانداران ندیدیم.

فرمانداران پیگیر مسائل بودجه در مرکز باشند / انتقاد از عدم فعالیت فرمانداران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر شرایط حساسی برای تصمیم‌گیری است چرا که لایحه بودجه سال 93 در مرکز در حال تنظیم است.

وی خطاب به فرمانداران شهرستان‌ها بیان داشت: فرمانداران شهرستان‌ها باید تلاش کنند تا پیگیر مسائل بودجه در مرکز باشند.

استاندار همدان افزود: تا 6 ماه آینده که بودجه بسته شود دیگر فرصت پشیمانی نخواهیم داشت اما تاکنون هیچ فعالیتی از فرمانداران ندیدیم.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم تا هم کار‌ها را در داخل استان به نتیجه مطلوب برسانیم و هم پیگیر لایحه بودجه در مرکز باشیم تا پیش از بستن لایحه در هر جایی که نیاز داریم تقاضا‌های خود را عنوان کنیم چرا که بدون پول و اعتبار نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

نیکبخت تصریح کرد: در مجموع وضع اعتباری فرودگاه‌ها و پایانه‌های اتوبوس در کشور خوب است و این جای خوشحالی دارد.

وی اذعان کرد: در این مدت زمان کوتاه و طی تعاملات با وزرای دولت تدبیر و امید شاهد این بودیم که وزرا، در هر مراجعه‌ای که به مرکز برای حل مشکلات استان داشتیم با وجود کمبود اعتبارات، از ما با روی گشاده استقبال کردند.

تخصیص 6 میلیارد و 200 میلیون تومان برای تکمیل بیمارستان‌های همدان

وی به اعتبارات بیمارستانی اشاره کرد و بیان داشت: برای تکمیل بیمارستان‌های استان در مجموع 6 میلیارد و 200 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

استاندار همدان ابراز داشت: با مذاکراتی که در وزارت نیرو با مسئولان کشوری داشتیم 35 میلیارد تومان برای بحث نیروگاه همدان و انتقال فاضلاب استان به نیروگاه تخصیص داده شد که قرار شد در هر ماه 5 میلیارد تومان پرداخت کنند به طوری که تا اول تابستان کار را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به بحث‌ سد‌ها در استان همدان یادآور شد: قرار است سد سرابی استان تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و همچنین سد شنجور نیز تا سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد که در کنار این دو سد اقدامات خوبی هم در زمینه آبرسانی به سد تالوار شده است.

نیکبخت ادامه داد: با توجه به اینکه در این مدت دومین شورای برنامه ریزی امروز برگزار شد نسبت به جلسه اول وضعیت خوب بوده اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب نماینده مردم نهاوند به عنوان سفیر ایران در روسیه عنوان کرد: انتخاب ایشان بسیار انتخاب مهم و شایسته‌ای بوده و یک امتیاز و ضرورت مثبت برای جذب سرمایه‌گذاران در نهاوند و همدان است، با رفتن سنایی نمی‌گذاریم مردم نهاوند کمبودی داشته باشند.

انتهای پیام/89007/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول