اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اعتبارات ملی چانه‌زنی ملی می‌خواهد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چانه‌زنی درون استانی، ساده‌ترین کار یک مدیر است، گفت: هنر یک مدیر این است که برای جذب اعتبارات ملی چانه‌زنی و رایزنی کند.

اعتبارات ملی چانه‌زنی ملی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار بررسی مشکلات دانشگاه فرهنگیان این استان برگزار شد.

سید موسی خادمی در این نشست و بعد از شنیدن مشکلات فراوان دانشگاه فرهنگیان این استان اظهار کرد: مشکلاتی که شما برای این دانشگاه بیان می‌کنید، کاملا به جا و درست است ولی باید بدانیم که حرف زدن از مشکلات، ساده‌ترین کاری است که یک مدیر می‌تواند انجام دهد؛ لازم است مدیران برای برطرف کردن مشکلات تلاش عملی و مؤثر انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روی سخن من با همه مدیران است، تأکید کرد: بسیاری از اعتبارات از جمله دانشگاه فرهنگیان، ملی است و پول ملی، چانه‌زنی ملی می‌خواهد و مدیران نباید از این مهم غافل شوند.

وی تصریح کرد: بارها به همه مدیران تأکید کردم که در این یکی دو هفته از پشت میزهای خود بلند شوند ولی متأسفانه برخی از مدیران چنین کاری نکردند.

خادمی ابراز داشت: اگر در فصلی که بودجه نوشته و آماده ارائه به مجلس می‌شود، نتوانیم کاری کنیم بدون شک باید تا سال آینده و بودجه بعدی منتظر بمانیم.

نماینده ارشد دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در همین مورد دانشگاه فرهنگیان که این همه مشکل دارد و در واقع با دست خالی تنها یک مجوز در دست دارند، متأسفانه حتی اطلاعی از وضعیت بودجه 93 و مبالغ احتمالی اختصاص داده شده به این دانشگاه ندارند.

وی گفت: چانه زدن در درون استان کار ساده‌ای است و مدیران نباید وقت خود و دیگران را با چانه‌زنی‌های درون استانی بگیرند زیرا اعتبارات استانی در یک سیکل معین توزیع می‌شود؛ هنر یک مدیر این است که برای دریافت سهم اداره تحت مدیریتش از بودجه کشور تلاش کند.

خادمی یادآور شد: بسیاری از مدیران در این ایام به من مراجعه کردند تا برای پیگیری اختصاص بودجه لازم به بخش‌های موردنظر آن‌ها با مسئولان کشوری رایزنی کنیم که این کار انجام شده و امید است که خروجی این تلاش‌ها مؤثر باشد.

وی همچنین در مورد مشکل فضای دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد قول داد تا هر همکاری ممکن را برای برطرف کردن این مشکل انجام دهد.

به گزارش فارس، در این نشست، موضوع برخی ساختمان‌های آموزش و پرورش که در مقطعی به جهاد کشاورزی واگذار شده بود و جهاد کشاورزی نیز آن‌ها را به دانشگاه آزاد واگذار کرده، بررسی شد که خادمی گفت: صحبت‌هایی در این زمینه شده است و با آماده شدن پردیس دانشگاه آزاد این ساختمان‌ها برای استفاده دانشگاه فرهنگیان تخلیه می‌شوند.

انتهای پیام/82005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول