اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار همدان خبر داد

برگزاری چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان همدان خبر داد.

برگزاری چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، رضا سلیمانی افزود: فراخوان این جشنواره از 26 آبان ماه سال جاری هم زمان با سی و سومین سالگرد حماسه شکست حصر سوسنگرد آغاز و تا دوازدهم بهمن ماه نیز ادامه دارد.

وی بیان داشت: در این زمینه 5 هزار برگه مخصوص خاطره‌نویسی که از نظر شکل ظاهری مشابه پاکت نامه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است، طراحی و تنظیم شد.

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تأکید کرد: خاطرات ارائه شده صرفاً نباید در برگه‌های یادشده تنظیم شود و تحویل خاطرات در برگه‌های سایز A4 و A5 نیز بلامانع است.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی sajed.hamedan@gmail.com یا آدرس پستی همدان، چهارباغ بعثت بین خیابان‌های هنرستان و شکریه، شماره 302 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره خاطره‌های رسیده به دبیرخانه مورد ارزیابی قرار گرفته و از خاطره‌نویسان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2499/س/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول