اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

ایران جزو امن‌ترین نقاط گردشگری جهان است / برنامه‌ریزی منسجم برای جذب توریست به ری

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ایران را از امن‌ترین نقاط توریستی جهان برای گردشگران دانست و گفت: با برنامه‌‌ریزی کارشناسی شده و منسجم می‌توان صنعت توریسم را در شهرستان ری پرورش داد.

ایران جزو امن‌ترین نقاط گردشگری جهان است / برنامه‌ریزی منسجم برای جذب توریست به ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد مسجد جامعی در نشست اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان و بخشداران این شهرستان که در سالن خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد، با اشاره به اینکه کارخانه بهداشتی گلیسیرین و کارخانه سیمان جزو اولین کارخانه‌های ایران و خاورمیانه هستند، اظهار داشت: شهرستان ری از نظر صنعتی و فرهنگی دارای قدمت بسیاری است و تبدیل به قطب استان تهران شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ری دارای آثار باستانی فراوان و تمدنی کهن است عنوان کرد: هر ساله بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از آثار باستانی موجود در شهرستان ری به این منطقه سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اماکن تاریخی و مذهبی موجود در شهرستان ری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) به این منطقه، با برنامه‌‌ریزی کارشناسی شده و منسجم می‌توان صنعت توریسم را در این خطه پرورش داد و باید تمامی ظرفیت‌های بالقوه موجود در شهرستان ری را بالفعل کرد. 

مسجدجامعی ایران را از امن‌ترین نقاط توریستی جهان برای گردشگران دانست و افزود: ایران اسلامی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام گردشگران جهان دارای اماکن دیدنی فراوان و جذاب است و جزو امن‌ترین نقاط توریستی جهان به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی از مشکلات منطقه با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت مسئولان شهرستان رفع می‌شود، بیان داشت: ما در شورای شهر نیز وظیفه داریم مسائل کلان ری را مورد بررسی قرار دهیم و در رفع آنها بکوشیم.

‌نشست مشترک اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و مسئولان فرمانداری ویژه ری با حضور احمد مسجدجامعی، مجتبی شاکری، پرویز سروری، علیرضا دبیر، مسعود سلطانی‌فر، محمد سالاری،‌ احمد حکیمی‌پور، اسماعیل دوستی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، ابوالفضل قناعتی، الهه راستگو، محسن سرخو،‌ احمد دنیامالی،‌ غلامرضا انصاری و محمدعلی تندگویان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران، دادستان شهرستان ری،‌ نعمت‌الله طباطبایی، حسین کاغذلو و امیر محبی معاونان فرماندار ویژه شهرستان ری و کریم رئوف، خدادادی و تقوی بخشداران شهرستان و اصحاب رسانه جنوب تهران در سالن خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول