اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان:

32 موافقت اصولی برای ایجاد پروژه‌های گردشگری لرستان صادر شد

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت:32 موافقت اصولی برای ایجاد پروژه‌های گردشگری در استان لرستان صادر شده است.

32 موافقت اصولی برای ایجاد پروژه‌های گردشگری لرستان صادر شد

    به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، قاسم قربانی گفت: 32 موافقت اصولی برای ایجاد پروژه های گردشگری در استان لرستان صادر شده است.  

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان افزود: تعداد 15 موافقت اصولی( موافقت اولیه) در سال 91 صادره شده که  میزان سرمایه گذاری در این پروژ ه‌ها مبلغی بالغ بر 170 میلیارد تومان  بوده است.   

قربانی گفت: تعداد 17 موافقت اصولی( موافقت اولیه) نیز در شش ماهه نخست سال 92 پس از بررسی در کمیته فنی سرمایه‌گذاری صادر و در حال حاضر در مرحله استعلام از دستگاه‌های زیربط می باشند که میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها مبلغی بالغ 200 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 وی در ادامه افزود: این پروژه‌ها شامل سفره خانه سنتی، هتل آپارتمان، مجتمع خدمات رفاهی تفریحی، مجتمع اقامتی پذیرایی و تفریحی هستندکه محل احداث آنها در شهرستان‌های بروجرد، خرم‌آباد، الشتر، الیگودرز، ازنا و کوهدشت هستند.

 قربانی گفت: هم اکنون تعداد 967 تخت در مراکز اقامتی و هتل‌های استان لرستان جهت رفاه مهمانان و گردشگران فعال است. 

  مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان افزود: امسال این تعداد نسبت به سال گذشته (1391) رشد قابل توجهی داشته به طوری که در سال گذشته این رقم 885 تخت بوده است. 

  وی در ادامه افزود: از مجموع 215 هزار تخت فعال در کشور متاسفانه سهم استان لرستان تنها نیم درصد است.

انتهای پیام/2304/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول