اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد

تشکیل سازمان توسعه گردشگری در ساختار شهرداری اصفهان

معاون هماهنگی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از تشکیل سازمان توسعه گردشگری در ساختار این شهرداری برای آسایش و آرامش بیشتر گردشگران شهری خبر داد.

تشکیل سازمان توسعه گردشگری در ساختار شهرداری اصفهان

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از اصفهان با بیان اینکه اصفهان فرش قرمز زیر پای گردشگران پهن می‌کند، اظهار داشت: اصفهان به برکت قرار گرفتن در ناحیه حاصلخیز و آبرفتی رودخانه حیات‌بخش زاینده‌رود، از دورترین زمان‌ها سکونتگاهی امن و ایمن برای اقوام مختلف بوده و همواره مورد توجه حکومت‌های گوناگون قرار گرفته و بارها پایتخت ایران شده است.

وی با بیان اینکه این شهر افسانه‌ای در سرزمینی چهار فصل با مردمانی مهمان‌نواز، زیرک، سازنده،هنرآفرین و همواره متکی به نفس قرار دارد، افزود: اصفهان از نظر سیاحت، جهانگردی و گردشگری چون نگینی در میان شهرهای ایران و جهان می‌درخشد و به عنوان یک «شهر موزه بزرگ» از نظر جذابیت‌های تمدنی، تاریخی، فرهنگی، تفریحی و هنری می‌تواند سرآمد شهرهای جهان باشد.

معاون هماهنگی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تأکید بر زندگی مسالمت‌آمیز اقلیت‌های مذهبی و قومی در این شهر و نیز میراث فرهنگی و معنوی اصیل و غنی شهر، یادآور شد: دیپلماسی فعال شهرداری اصفهان و عضویت در سازمان‌های معتبر و متعدد بین‌المللی و داشتن چهارده خواهرخوانده به شناخت جایگاه اصلی اصفهان در بین مجامع بین‌المللی کمک می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: اصفهان شهر توریستی است و ما از تمامی جهانگردان علاقمند به انواع گردشگری با اهداف مختلف از جمله تاریخی، مذهبی، ادبی، سلامت، طبیعی، روستایی، شهری و سایر الگوهای گردشگری دعوت به بازدید از شهر اصفهان و جاذبه‌های بی‌نظیرش می‌کنیم.

انتهای پیام/63012/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول