اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ملایر:

نگاه شهرداری برای پیشرفت ملایر نگاه بین‌المللی است

شهردار ملایر نگاه شهرداری را برای پیشرفت ملایر نگاهی بین‌اللملی برشمرد.

نگاه شهرداری برای پیشرفت ملایر نگاه بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علیرضا امامی صبح امروز در مراسم معارفه شهردار ملایر اظهار داشت: ملایر از سال 86 به بعد در انجام پروژه‌ها و طرح‌های مختلف بسیار موفق عمل کرده و تاکنون توانسته به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کند.

وی  اجرای پروژه‌های مختلف ملایر طی سال‌های اخیر از جمله بام ملایر، جاده سلامت، بلوار کریم خان زند، ایجاد بوستان‌های  جدید، افزوده شدن 654 قطعه زمین به دارایی‌های شهرداری، اجرای طرح مینی‌ورد و...  از جمله موفقیت‌های شهرداری ملایر برشمرد.

شهردار ملایر ابراز داشت: انجام این خدمات نیز به منظور رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات استاندارد شهری در ملایر بوده است.

شهردار ملایر احداث پارکینگ‌های عمومی، فضاهای ورزشی و تفریحی و بالا بردن سرانه فضای سبز ملایر، اجرای طرح‌های زیربنایی برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر، نمای شهری با معماری اسلامی، رنگ‌آمیزی سیمایی شهری، بازیافت و تفکیک زباله‌ها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و... را از دیگر اقدامات مهم شهرداری طی سال‌های اخیر برشمرد.

وی افزود: همچنین درآمد شهرداری ملایر در سال گذشته به 78 میلیارد تومان رسیده که این رقم در سال 86 تنها 7 میلیارد تومان بوده است.

امامی ابراز داشت: این موفقیت حاصل تلاش نیروهای شهرداری و همراهی خوب مردم و سازمان با شهرداری بوده است.

وی بیان کرد: نگاه ما به ملایر نگاه جهانی و این شهر باید به بالاترین پیشرفت در بخش‌های مختلف شهری برسد.

شهردار ملایر با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله شهرداری بر اساس ظرفیت‌های ملایر تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که رسیدن به پیشرفت را در برداشته باشد.

وی اجرای طرح ترافیک، توانمندسازی بافت فرسوده، ساخت و سازهای شهری، جذب اعتبارات بیشتر، رعایت حقوق شهروندان و... را از برنامه‌های در دستور کار شهرداری برشمرد.

امامی اظهار داشت: طی سه سال گذشته دفترچه عوارض شهرداری ملایر تغییر نکرده و از طرفی فرهنگ پرداخت عوارض در بین شهروندان نیز نهادینه شده است.

در پایان این مراسم علیرضا امامی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان شهردار شهر ملایر ابقا شد.

 انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول