اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بناب:

شهرداری به تنهایی قادر به کنترل توسعه حاشیه‌نشینی نیست

سرپرست شهرداری بناب گفت: در 11 نقطه شهرستان بناب محلات حاشیه شناسایی شده و شهرداری با امکانات موجود خود به تنهایی قادر به کنترل و برخورد با توسعه حاشیه‌نشینی نیست.

شهرداری به تنهایی قادر به کنترل توسعه حاشیه‌نشینی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حسنقلی قلی‌پور عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی امور اجرایی توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان بناب با بیان اینکه هم‌اکنون 40 تا 50 درصد اعتبارات شهرداری در محلات حاشیه این شهر هزینه می‌شود، اظهار کرد: با وجود اینکه برخی از محلات اصلی این شهر بیش از 25 سال است که آسفالت داده نشده، ولی بیش از یک هزار تن آسفالت به قسمتی از محلات حاشیه شهر ریخته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بناب نیز در این نشست با اشاره به مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواست با شناسایی سکونتگاه‌های غیررسمی و با آپارتمان‌سازی نسبت به تغییر چهره مخروبه سکونتگاه‌های غیررسمی اهتمام کنند.

محمدباقر ولایی افزود: با وجود تصویب طرح جامع شهر هنوز کاربری‌های سکونتگاه‌های غیررسمی شناسایی و مشخص نشده و جا دارد مسئولان امر نسبت به حل اساسی این مشکل گام‌های اساسی بردارند.

وی همچنین از مراحل صدور اسناد رسمی واگذاری زمین‌های حاشیه شهر توسط اداره ثبت اسناد و املاک به مردم خبر داد و خاطر نشان کرد: باید با ایجاد اشتغال و زمینه کار مناسب برای حاشیه‌نشینان بتوان نسبت به تأمین قدرت حل معضل مسکن آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/60001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول