اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

دستگاه قضایی با کلاهبرداری در پوشش سرمایه‌گذاری برخورد می‌کند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی استان از سرمایه‌گذاری مشروع گفت: دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری صحیح و قانونی حمایت کرده اما با کلاهبرداری در پوشش سرمایه‌گذاری برخورد خواهد کرد.

دستگاه قضایی با کلاهبرداری در پوشش سرمایه‌گذاری برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌‌الاسلام مالک اژدر شریفی ظهر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی آمادگی دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابعه را برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی در جهت پیشرفت استان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام شریفی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی استان از سرمایه‌گذاری مشروع، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری صحیح و قانونی حمایت کرده اما با کلاهبرداری در پوشش سرمایه‌گذاری برخورد خواهد کرد.

همکاری و همدلی بین مسئولان قوه قضائیه و دولت، لازمه پیشرفت استان است

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار اعضای شورای قضایی استان با وی، همکاری، دوستی و همدلی بین مسؤولان قوای سه‌گانه به ویژه مسؤولان قوه قضائیه و دولت را لازمه پیشرفت استان دانست و گفت: این موضوع، منافاتی با بحث تفکیک قوا ندارد.

اسماعیل جبارزاده در این دیدار با قدردانی از حمایت دستگاه قضایی استان از بحث سرمایه‌گذاری و سود مشروع سرمایه‌گذاران، خاطر نشان کرد: بیکاری از مهم‌ترین مشکلات استان محسوب می‌شود که یکی از راه‌های حل این مشکل، حمایت از جریان سرمایه‌گذاری است.

وی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از عملکرد دستگاه‌قضایی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: عملکرد دستگاه قضایی استان در بحث سرمایه‌گذاری باید به طور مناسب انعکاس یابد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری دیرینه خود با مسئولان قضایی در دوران نمایندگی مجلس، اظهار داشت: این همکاری‌ها امروز هم باید ادامه یابد که در این راستا می‌توانیم با تشکیل کارگروه‌های مشترک، روند اداره امور استان را تسهیل کنیم.

جبارزاده در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب دکتر روحانی که فردی از جنس انقلاب و روحانیت است، افتخاری برای نظام اسلامی و ملت ایران به شمار می‌رود و باید از این فرصت در جهت حل مشکلات استان استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص همکاری برای ساخت عمارت دادگستری استان در فضایی وسیع با معماری اسلامی اعلام آمادگی کرد و ساخت این بنا را کاری ماندگار برای استان دانست.

شیخ احمدی، قائم مقام رییس کل دادگستری استان هم با اشاره به کثرت جمعیت در شهرستان تبریز و کمبود فضای دادگستری، حمایت استاندار آذربایجان شرقی را برای تامین فضای مناسب و رفع نیازهای مردم خواستار شد.

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب تبریز، معاونان قضایی دادگستری استان و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/60001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول