اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چند روز پس از حفاری و آسفالت خیابانی در کرج

چرخ‌های یک کامیون در زمین فرو رفت

چند روز پس از انجام عملیات عمرانی در یکی از خیابان‌های شهرستان کرج و سپس آسفالت محل حفاری، چرخ‌های یک دستگاه کامیون در کمال ناباوری در زمین فرو رفت.

چرخ‌های یک کامیون در زمین فرو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، طی روزهای اخیر دستگاه‌های خدماتی شهرستان کرج اقدام به حفاری در محدوده 45 متری گلشهر ابتدای بلوار باغستان کردند که این عملیات از چند هفته قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در پی انجام عملیات بخش‌هایی از بلوار باغستان حفاری و پس از پایان کار محل حفاری‌ها ترمیم و آسفالت شده و همچنان این پروژه که معلوم نیست از سوی کدام دستگاه و با چه هدفی صورت گرفته در دست پیگیری است.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس در کرج، شامگاه چهارشنبه یک دستگاه خودروی سنگین کامیون قصد عبور از باند جنوب به شمال بلوار باغستان را داشت که ناگهان چرخ‌های سمت چپ این خودرو در زمین فرو رفته و کامیون به صورت نیمه‌ واژگون درآمد.

چرخ‌های این خودرو دقیقا در محلی از خیابان فرو رفته است که چند روز قبل عملیات عمرانی و حفاری در این قسمت انجام و سپس بر روی محل حفاری آسفالت شده بود.

این حادثه به طور قطع به دلیل عدم دقت لازم در ترمیم محل حفاری و آسفالت آن رخ داده است که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

عملیات حفاری در محدوده 45 متری گلشهر ابتدای بلوار باغستان که چند هفته قبل آغاز شده همچنان ادامه دارد، اما معلوم نیست پیمانکار این پروژه کدام دستگاه خدماتی و یا شهرداری است و هیچ بنر و یا تابلویی که نشان‌دهنده پیمانکار و نوع عملیات عمرانی باشد، در محل نصب نشده است.

انتهای پیام/2302/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول