اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تودیع و معارفه شهردار تویسرکان

شهردار جدید تویسرکان حکم خود را دریافت کرد

با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، محمد‌کاظم گمار، شهردار جدید تویسرکان ابلاغ کاری خود را دریافت کرد.

شهردار جدید تویسرکان حکم خود را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل امور شهری استانداری، امام جمعه، فرماندار و شورای اسلامی و جمعی از مسئولان تویسرکان محمد‌کاظم گمار ابلاغ کاری خود را دریافت کرد.

شهردار سابق تویسرکان در این مراسم با اشاره به اینکه مدت 6 سال در خدمت مردم تویسرکان بوده است، اظهار داشت: با همکاری و تعامل همه همکاران در شهرداری تلاش کردیم خدمات‌دهی مطلوبی به شهرستان ارائه شود.

عزیرالله مالمیر، احداث کارخانه آسفالت، سالن مدیریت بحران، مرکز معاینه فنی، بازگشایی معابر، پیاده‌روسازی، آسفالت یک میلیون متر مکعب معابر و خیابان‌های شهر و جدول کشی را بخشی از اقدامات خود عنوان کرد.

وی با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید و شورای اسلامی چهارم، از همکاری و هم‌گرایی شورای سوم با شهرداری در عرصه خدمات‌رسانی به مردم تقدیر کرد.

محمد‌کاظم گمار، شهردار جدید تویسرکان نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات مالمیر گفت: خدمت به مردم  توفیق الهی است و بنده تلاش می‌کنم در این مسئولیت از فرصت‌ها برای رضایتمندی مردم و توسعه شهر بهترین بهره را داشته باشم.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر استاندار و مسئولان شهرستان از زحمات شش ساله عزیزالله مالمیر تقدیر شد.

محمد‌کاظم گمار با مدرک مهندسی معماری و 18 سال سابقه کار در دایره ساختمان شهرداری تویسرکان از سوی شورای شهر به عنوان شهردار تویسرکان معرفی و امروز طی مراسمی ابلاغ کاری خود را از معاون عمرانی استاندار همدان دریافت کرد.

انتهای پیام/89010/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول