اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های بیرجند خبر داد

نگهداری 161 نسخه کتاب سنگی و خطی در کتابخانه‌های بیرجند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند گفت: 154 نسخه کتاب سنگی و هفت نسخه کتاب خطی در کتابخانه‌های عمومی نهادی شهرستان بیرجند نگهداری می‌شود.

نگهداری 161 نسخه کتاب سنگی و خطی در کتابخانه‌های بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود کاظم‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان بیرجند هم‌اکنون از وجود هشت کتابخانه نهادی و هفت کتابخانه مشارکتی بهره‌مند است.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای کتابخانه‌های نهادی این شهرستان هم اکنون 7 هزار و 287 نفر است، ادامه داد: از این تعداد 4 هزار و 277 نفر مرد و 3 هزار و 10 نفر زن هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند با اشاره به اینکه 87 هزار و 290 عنوان کتاب در کتابخانه‌های نهادی این شهرستان وجود دارد، افزود: هم‌اکنون 104 هزار و 613 نسخه کتاب در کتابخانه‌های نهادی بیرجند وجود دارد.

کاظم‌زاده اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 77 هزار و 225 نسخه کتاب از کتابخانه‌های نهادی این شهرستان توسط اعضا به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: 154 نسخه کتاب سنگی و هفت نسخه کتاب خطی در کتابخانه‌های عمومی نهادی شهرستان بیرجند نگهداری می‌شود.

هفت کتابخانه مشارکتی در بیرجند وجود دارد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند با بیان اینکه کتابخانه‌های مشارکتی این شهرستان دارای 30 هزار و 106 عنوان کتاب است، افزود: تعداد نسخه کتاب این کتابخانه‌ها هم‌اکنون بیش از 39 هزار و 600 نسخه است.

کاظم‌زاده از به امانت رفتن 48 هزار و 546 نسخه کتاب طی سال جاری از کتابخانه‌های مشارکتی بیرجند خبر داد و گفت: از این تعداد 21 هزار و 540 نسخ کتاب خارج کتابخانه و 27 هزار نسخه داخل سالن بوده است.

وی تعداد اعضای کتابخانه‌های مشارکتی بیرجند را 4 هزار و 95 دانست و خاطرنشان کرد: از این تعداد یک‌هزار و 942 نفر زن و 2 هزار و 153 نفر مرد هستند.

انتهای پیام/69003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول