اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوه:

بها دادن به خانواده شهدا ارزش قائل شدن برای نظام اسلامی است

فرماندار ساوه گفت: بها دادن به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در حقیقت ارزش قائل شدن برای استقلال، تمامیت ارضی ایران و نظام اسلامی است.

بها دادن به خانواده شهدا ارزش قائل شدن برای نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد آزاد ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان محسن صادقی و قناری اظهار داشت: خانواده شهدا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از تمام هستی خود گذشتند، فرزندان خود را با آموزه‌های اسلامی آشنا ساختند و با تقدیم آنان به اسلام، عزت و سربلندی را نصیب ایران اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه دیدار با والدین و خانواده شهدا یکی از وظایف مهم و اساسی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: مدیران ادارات و سازمان‌ها باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و مشکلات خانواده شهدا را بررسی و در کوتاه‌ترین مدت حل کنند.

فرماندار ساوه تاکید کرد: عزت، عظمت، استقلال، امنیت و آرامش ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر حاصل شده است و قدردانی از این فداکاری‌ها فقط با پیمودن راه آنان ممکن می‌شود.

آزاد اظهار داشت: جانبازان، ایثارگران و همه آن کسانی که در دوران دفاع مقدس در میدان ایثار حضور یافتند، معلمان و الگوهایی والا برای ملت ایران هستند.

وی با اشاره به صبر و تحمل و ایستادگی شهدا و خانواده‌های شهدا خاطر نشان ساخت: ما باید درس ایثار، فداکاری، خدمت به مردم و شجاعت در زندگی را از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که با صبر و تحمل خود حماسه بزرگی را خلق کردند، بیاموزیم.

فرماندار ساوه با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی والدین شهدا، عزت، آزادی، اقتدار و عظمت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزانی داشته است، گفت: با توجه به سن والدین شهدا که رو به پیری نهاده‌، لازم است کمیته‌هایی به منظور ثبت خاطرات و ناگفته‌های والدین شهدا تشکیل و آنها را ضبط و ثبت کنند.

به گفته وی فرمانداری ساوه با همکاری بنیاد شهید هر هفته سرکشی از دو خانواده شهید را در دستور کار دارد.

آزاد تاکید کرد: خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند و باید در همه حال قدردان ایثار آنان بود.

انتهای پیام/87005/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول