اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان خبر داد

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان سمنان

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان گفت: مهم‌ترین وظیفه بسیج حفظ ارزش‌هاست و در این راه، به مناسبت هفته بسیج از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان سمنان تجلیل می‏شود.

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان سمنان

مصطفی کشاورزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به تشریح اهم برنامه‌های ورزشی ویژه هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: حضور در برنامه‌های بسیج، یک توفیق بزرگ است.

وی تصریح کرد: باید برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‏های بسیج خصوصاً در عرصه ورزش و جوانان تلاش کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان عنوان کرد: یکی از کارهایی که می‏توان در شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج به آن پرداخت، راهکارهای مقابله با تهدیدات نرم است.

کشاورزیان ادامه داد: در این مسیر، با ارائه راهکارهای مناسبت توانسته‌ایم قدمی رو به جلو در ارتقای شاخصه‌های اخلاقی و دین‌داری در جوانان برداریم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان اهم برنامه‌های هفته بسیج را دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، ارسال پیامک، غبارروبی و عطرافشانی از گلزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار و حضور ورزشکاران در تجمع بسیجیان عنوان کرد.

کشاورزیان ادامه داد: برگزاری نشست مشترک با هیئت‌های ورزشی، فضاسازی اماکن ورزشی ویژه هفته بسیج، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان‏های سمنان و گرمسار و دیدار با پیشکسوتان از دیگر برنامه‌های این هفته به‌ شمار می‌آید.

انتهای پیام/2249/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول