اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

اقتدار امروز ایران مرهون خانواده معظم شهداست

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: اقتدار امروز ایران مرهون خانواده معظم شهداست.

اقتدار امروز ایران مرهون خانواده معظم شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی شامگاه یک شنبه در جمع مردم شهیدپرور شهرستان ورامین درگذشت اسوه صبر و استقامت مادر شهیدان ناصر، بهروز و محمد قبادی را به مردم شهید پرور شهرستان ورامین تسلیت گفت و اظهار داشت: خانواده معظم شهدا که تمام هستی خود را در راه انقلاب و اسلام تقدیم کردند شان و جایگاه والایی دارند و همگان وظیفه دارند خانواده معظم شهدا را تکریم کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه خانواده قبادی خدمت بزرگی به اسلام کردند، ویژگی‌های شخصیتی خانواده شهیدان قبادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مرحوم جبرئیل قبادی و مرحومه سیاره محرمی نمین هیچ‌گاه گله نکردند و همواره شاکر خداوند متعال بودند.

وی افزود: خانواده قبادی به شهادت فرزندانشان در راه اسلام افتخار می‌کردند و خوشا به حالشان که در حال حاضر در کنار فرزندانشان هستند.

آیت‌الله محمودی با تسلیت به بازماندگان و درخواست صبر برای آن‌ها از خداوند متعال، سلامت، عزت و اقتدار امروز مرهون صبر، استقامت و ایستادگی خانواده معظم شهدا دانست و گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق دهد که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مسیر آن‌ها را فراموش نکنیم.

امام جمعه ورامین مرگ را حق دانست و افزود: مرگ گذر به سمت بالاتر است و تا انسان آن درک نکند نمی‌فهمد.

محمودی‌ عنوان کرد: برای انسان‌های خوبی که از دنیا می‌روند، دنیا مشابه خانه تاریک و آخرت باغ وسیع و باشکوهی است و فردی که از دنیا می‌رود همانند فردی است که از خانه تاریک وارد باغی بزرگ با درخت‌های پربار و نهرهای پر آبی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه بهشت پاداش صابران است، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا مورد توجه خداوند متعال هستند و باری‌تعالی بهشت را به آن‌ها ارزانی می‌دهد.

پیکر مطهر مادر شهیدان قبادی با حضور جمع کثیری از مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین تشییع شد.

پیکر مطهر مادر سه شهید دوران دفاع مقدس با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، غلامرضا بوربورثانی جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، مهدی خوانساری سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، ائمه جمعه و جماعات استان تهران، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، سید جمال جلیلی سرپرست پیشین فرمانداری ورامین در این مراسم حضور داشتند.

این گزارش حاکی است که پس از تشییع با شکوه، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در میدان امام حسین شهر خون و قیام ورامین بر پیکر مطهر این مادر شهید نماز اقامه کرد.

پیکر مطهر این مادر شهید پس از تشییع با شکوه جهت برگزاری آئین خاکسپاری به گلزار شهدای حسین‌رضای ورامین منتقل شد تا در جوار فرزندان شهیدش آرام بگیرد.

انتهای پیام/2462/ب۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول