اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه ناحیه باشت صورت گرفت

تکریم خانواده شهدای سراببیز با حضور کارکنان سپاه باشت

به همت سپاه ناحیه باشت تکریم خانواده شهدا با حضور سبز پوشان سپاه در این شهرستان صورت گرفت.

تکریم خانواده شهدای سراببیز با حضور کارکنان سپاه باشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز طی مراسمی خانواده معظم شهدای روستای سرآببیز باشت مورد تکریم و سرکشی قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه باشت، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان و پرسنل سپاه ناحیه شهرستان باشت برگزار شد، بهروز قلی‌‌زاده با بیان این که شهدا مایه افتخار انقلاب هستند، اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران اسلامی داشته و از این رو تکریم خانواده معظم آنان علاوه بر یک وظیفه دینی، ادامه دادن راه آنان و خشنودسازی روح بلند مرتبه شهدا بوده که بر عهده ما گذاشته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه باشت افزود: عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهیم.

وی در این دیدار شهدا را مایه نزول برکات الهی بر ملت مسلمان ایران برشمرد و گفت: حضور پررنگ عموم مردم در محل گلزار شهدا در مناسبت‌های مختلف در سراسر کشور بیانگر این است که ملت نه تنها شهدا را از یاد نبرده بلکه در راستای آرمان‌ها و اهداف آنان قدم برمی‌دارند.

این مسئول در ادامه متذکر شد: دیدار با خانواده شهدا و تکریم آن‌‌ها به مناسبت‌های مختلف توسط مسئولان از مهمترین حرکت‌های فرهنگی است که در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند انجام شود.

قلی‌زاده با بیان این موضوع که بزرگترین سرمایه انسان فرزندان صالح است، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا بزرگترین سرمایه‌های زندگی خود در راستای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی خود تقدیم کردند و این موضوع خود اجری والاتر از جهاد داشته چرا که تربیت فرزند و تقدیم کردن به اسلام روحیه والای معنوی و اعتقاد بالا می‌طلبد.

 وی گفت: خانواده معظم شهدا علاوه بر اجر معنوی در سایه مقام معظم رهبری توانسته‌اند که در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته باشند و در جامعه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/82007/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول