اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک در دیدار با مادر شهید داودآبادی:

باید مشکلات خانواده شهدا در کوتاه‌ترین زمان حل شود

فرماندار شهرستان قرچک در بازدید از خانواده شهید داودآبادی گفت: مدیران باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و مشکلات خانواده شهدا را بررسی و در کوتاه‌ترین مدت حل کنند.

باید مشکلات خانواده شهدا در کوتاه‌ترین زمان حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی ظهر امروز به همراه محمد کشاورز مشاور فرماندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران شهرستان و محمد احمدی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از مادر شهید والامقام امیر هوشنگ داودآبادی در روستای قشلاق اول دیدار کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده شهدا به‌ویژه مادران شهید دین خود را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده‌اند گفت: ما مدیون خانواده و والدین معزز شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم راه والای شهیدان را ادامه دهیم.

ریاحی افزود: دیدار با والدین و خانواده شهدا یکی از وظایف مهم و اساسی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی حل مسائل و مشکلات خانوداه شهدا را جزو اولویت‌های کاری مسئولین دانست و افزود: مدیران ادارات و سازمان‌ها باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و مشکلات خانواده شهدا را بررسی و در کوتاه‌ترین مدت حل کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست، اظهارداشت: مردان و زنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با نثار جان خویش، آزادی و امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند.

گفتنی است، شهید هوشنگ داودآبادی از سربازان ناجا بوده و در سال 1362 در محور بوکان به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول