اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر:

دانشجویان در مسیر آرمان‌های الهی گام بردارند

عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: امروز دانشجویان باید بیش از پیش در مسیر ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقام معظم رهبری گام بردارند.

دانشجویان در مسیر آرمان‌های الهی گام بردارند

علی کامیاب‌مقدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه انتظار جنبش دانشجویی از دولت جدید ادامه راه امام راحل، رهبری، پایبندی به خون شهدا و استمرار حق هسته‌ای ملت ایران است، اظهار داشت: به رسمیت شناختن حق هسته‌ای ایران مدیون و مرهون شهدای عزیز به ویژه شهدای هسته‌ای است.

وی تصریح کرد: اگر تمام امور دست به دست هم دهند و شرایطی فراهم شود که انواع تشکل‌ها و باشگاه‌ها و همچنین کرسی‌های آزاداندیشی در جامعه برقرار و برگزار شود، قطعا فضای پرنشاطی در دانشگاه‌ها داریم.

عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با انتقاد از نحوه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها نسبت به زمان گذشته بیان داشت: در شرایط امروز روحیات دانشجویان خیلی با کارها و فعالیت‌های تشکلی سازگار نیست و فعالیت در تشکل‌ها‌ در میان دانشجویان ارزش تلقی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تشکل‎های دانشجویی اغلب کار سیاسی و فرهنگی را در سطح دانشگاه‎ها دنبال می‎کنند، گفت: توصیه ما به دانشجویان این است که در وهله اول آیین‌نامه، چارچوب و خط قرمزهای تشکل خود را کاملاً مطالعه کنند و بر اساس آن به اجرای برنامه و فعالیت در قالب تشکل و جنبش خود بپردازند.

کامیاب‌مقدس ادامه داد: نسل امروز به دانشجویان دوران انقلاب تأسی کنند و منش و شجاعت و اندیشه آنها را که در آن زمان غیرتشان اجازه نداد تا بیگانگان در کشور جایی داشته باشند، الگو قرار دهند.

عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر اینکه امروز دانشجویان باید بیش از پیش در مسیر ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقام معظم رهبری گام بردارند، بیان داشت: 16 آذر یادآور ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر حکومت‌های استعمار و استبدادی است و این حرکت انقلابی باید بیش از گذشته گرامی داشته شود.

وی افزود: امروز دشمنان نظام تلاش می‌کنند با مطرح کردن مباحث غیر اسلامی و شبهه‌ناک در دین دانشجویان را از اصل دین و اسلام منحرف کنند که در این شرایط وظیفه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها سنگین‌تر می‌شود.

کامیاب‌مقدس با اشاره به نتیجه مذاکرات ژنو اذعان داشت: نتایج مذاکرات به شرطی که طرف‎های مقابل بر سر عهد و پیمان خود ثابت قدم باشند، بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول