اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

ملت عاشورایی ایران ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: دشمن مطمئن باشد ملت عاشورایی و عباس‌گونه ایران اسلامی لحظه‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید.

ملت عاشورایی ایران ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری امشب در تجمع رزمندگان و هیئت‌های مذهبی در امامزاده قاسم (ع) بابل، اظهار داشت: حضور یادگاران دفاع مقدس در این دسته‌روی، تجدید میثاق با اسوه استقامت، عشق و ایثار حضرت ابوالفضل (ع) و پاسدار آرمان‌های حسینی در کنار فرزند امام حسین (ع) امامزاده قاسم است.

وی ادامه داد: یادگاران دفاع مقدس با بهره‌گیری از آموزه‌های کربلا و وفای حضرت ابوالفضل (ع) در مقابل نعره‌کشی‌های مستانه دشمنان که فتح تهران را به سر داشتند با دست یداللهی خود پوزشان را به خاک کشیده و آنها را تا ابد ناکام و ناامید کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رزمندگان کسانی بودند که در اوج زخم‌های بدن،حسرت آه و فریاد را به دل دشمنان نشانده،صبورانه ایستاده و مقاومت کردند.

ناصری تصریح کرد: امروز جنگ تمام نشده است، همواره استکبار جهانی با ما سر ستیز دارد، آنها دین، شرف، هویت و حیات انسانی ما را نشانه گرفته‌اند و امروز جنگ دشمن با خمره، شراب و ماهواره است تا نسل جدید را فاسد و انقلاب را از درون بشکند.

وی عنوان کرد: دشمن مطمئن باشد ملت عاشورایی و عباس‌گونه ایران تا آخرین قطره خون از آرمان‌های عاشورا، امام و رهبری و هویت دینی که شاکله شخصیت ما را رقم می‌زند، دفاع کرده و ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به رزمندگان گفت: به فرموده حضرت علی (ع) هرگاه رزمنده‌ای لباس رزم و ایستادگی از تن به درکند خداوند لباس ذلت بر قامت او می‌پوشاند و حقارت و مصائب بر جامعه حاکم می‌شود.

به گزارش فارس، هیئت رزمندگان شهرستان بابل شامگاه امشب با دسته‌روی از میدان سبزه میدان تا امامزاده قاسم (ع) بابل بار دیگر بر پیروی از آرمان‌های والای امام حسین (ع) و پیروی از ولایت فقیه تأکید کردند.

انتهای پیام/86009/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول